entil :) Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Noen som kan anbefale en bra barne-dosete? Har tenkt at det er unødvendig, men ser at datteren vår bruker mye krefter på å ikke å "falle ned i do" og vrir seg veldig. Er vel ikke beste utgangspunkt for å ønske å gå på do vil jeg tro....
3småtroll♥ Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Vi har baby bjørn sitt. Det er ganske dyrt i forhold til noen andre, men det sitter godt og tåler masse av- og- på Enkelte seter er det slike pinner som skal gjøre at setet ikke sklir, men de har en tendens til å knekke og da ligger ikke setet noe godt på ringen... Vi brukte dosete til jentene frem til de var over 3 år så jeg syns det er kjekt å ha. Lillemann på 18mnd bruker det nå og han sitter jo veldig godt på det uten at vi må holde han så han ikke detter nedi do:=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 VI har ett fra huskerikkehvilketmerke som de selger på bla Barnas hus. Har serien i hvitt, rosa, blått og beige hvis ikke jeg husker feil (alt fra hårkammer til dosete, krakk og badebaljer). Den har "pigger" under som "henger fast" i den vanlige doringen. Passer godt på den forholdsvis nye doen i 1. etg, men ikke i den eldgamle doen med ikea-ring oppe...
GuttemammaX3 Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Vi har et fra Biltema faktisk. Det er en sånn boks til å stå på, man åpner lokket og inni er en potte hvor man kan ta av øverste del og bruke som doring. Den passer godt oppi doen, sklir ikke, står stabilt, har håndtak rundt kanten som er gode å holde i, og godt og mykt sete. Vi hadde et av de vanlige i plast tidligere, men etter sønnen min klemte låret fordi setet skled fant vi dette:)
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Vi kjøpte akkurat et på babyshop. Husker ikke hva det heter, men det er det som koster 199,- (alle vi så kostet forskjellig). Er veldig fornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå