Gå til innhold

Steamdusj? Er det bare et blaff eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt hus og skal kjøpe dusjkabinett til det ene badet. Mannen lurer litt på steamdusj, men er det bare noe man bruker 2 ganger, og så ikke i det hele tatt? Hvor ofte har man tid til å sitte lenge i dusjen liksom? Noen som har steamdusj her? Vurderer å kjøpe tub til å ha ute, og da er vel hvertfall steamdusj bortkastet, ikke sant? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble det brukt 1 gang og ikke mer. Var ikke helt min greie. Ville prøvd det hos noen før dere bestemte dere.

Skrevet

Hehe....ja vi får spørre noen om vi får låne dusjen deres. ;o) Men er det litt som å sitte i badstu, sånn damp liksom? For da er det ikke noe for meg!

Skrevet

Her bruker mannen min den stadig vekk, selv steamer jeg vel en til to ganger i mnd.

Så hos oss var det verdt pengene:-)

Skrevet

Som å være på Tyrkisk bad. Altså litt mer steam enn i vanlig badstue.

Skrevet

Tyrkisk bad var jo deilig! Følger det med en tyrker som skrubber deg fra topp til tå også?? ;oD

Skrevet

Liker det ikke, og så er de stygge:)

Skrevet

Vi har steamdusj.. Bruker den avogtil, når det er kaldt for eks setter jeg på den slik at det er mega varmt der når jeg er ferdig med å dusje, så skynder jeg meg å hente håndkle og tørker meg osv og da slipper jeg å fryse :-)))) Har sånn tub også... bare sånn fra plantasjen da, billigvarianten av det ordentelige.. Men bruker steam dusjen for det om :-))) Synes det er kjekt å ha :-)))

Skrevet

He he he , nei det fulgte ikke med noen tyrker med vår dusj??? Mulig det er restet?

Her skrubber vi oss selv så lenge:-)

Skrevet

Syns ikke de er styggere enn vanlige dusjkabinett, men så er ikke dusjkabinett i seg selv veldig pent da. ;o) Er vel ikke 100 % bestemt på om det blir kabinett heller, men 97 % kanskje? ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...