Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Tenkte å kjøpe lommespill til bursdagen til gutten våres som blir 5år. Men hvilket? Nintendo?
ApriIbaby Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Ja, Nintendo DS, Playstation (PSP) er beregnet for større barn/tenåringer
Gjest Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Nintendo DS er fantastisk, ville absolutt gått for dette :-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2009 mange bra spill til det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå