Emma&Adrian Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Adrian har fått barnehageplass,men skal takke nei til denne da den er så fryktelig langt vekke for meg som ikke har bil. Og så prøver jeg og ringe til kommunen for å takke nei. Ikke nok med at de ikke tar tlf,men på den halvtimen jeg sikkert venta på at de skulle ta den,så sier de: Fortiden stor trafikk,vennligst vent! Og dette sier hun hvert 20 sekund! :S Er det virkelig vits å si det om og om og om igjen?? Med så kort mellomrom mellom hver gang?
Emma&Adrian Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Mail tar for lang tid når svarfristen var på lørdag Men til mitt forsvar så fikk jeg ikke brev om plassen før på lørdag hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 hehe... om det er noen trøst: hvis du hadde kommet igjennom, så hadde alle du ønsket og snakke med vært i møte alikevel. i grunn burde all kontakt med kommunen skje pr rekomandert post
Emma&Adrian Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 Nå tok de tlf. Men systemet deres var nede Så fra nå forholder jeg meg til mail Eller rekomadert post Takk for at dere gadd å lese sytinga mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå