*Udon'tKnowMe* Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hvilke votter synes dere er bra? Har votter i alle varianter, men synes alltid han er kald på fingrene.. Det er ganske kaldt her om vinteren, helt ned i 30 minus..
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Ullvotter, hjemmestrikk. Evt vindvotter utenpå.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Han vil ikke gå med det.. Tror han synes det blir klumpete.. Det må være èn vott, som i seg selv er varm, uten å måtte ha noe under..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Hestra votter for barn med ullfor.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 http://www.cypromed.no/produkter/votter/barn/produkt_3690.html Disse har vi og er strålende fornøyd:-)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2009 Hvor får man kjøpt de mamma søker barn-har fått 2? =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Vi har kjøpt de på G-sport. Tror de koster 299,- eller 399,- Litt usikker på prisen. Men vi har brukt Hestra i mange år og det slår ikke feil. De vi kjøpte til Knerten i fjor er like fine i år. (Knerten er snart 4 år da)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 http://www.gsport.no/Misc/Search-result/?quicksearchquery=votter&categorytype= Fant denne, ser ut som om de koster 249,-
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Hvis de ikke har forskjell på internett og butikkpris da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå