*Ønskergjerne* Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg/vi har 3 katter (mor og to døtre ) , en hund og rundt 70 vinterfora sauer Venter på hesten om ikke lenge
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 vi ar en liten hund som er blitt veldi obs på at noe er på gang
twoboys & a girl Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Har en bitteliten hund, russisk toy terrier.
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Vi har en snøhvit mons. Og et 250 l akvarium med diverse fisk Og en haug hybelkaniner fra tid til annen, hehe
tjommis Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 En tarantell (rød chile) og som hun over nevner- masssssse hybelkaniner sånn nå og da:-)
ღMorgenSolღ Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Jeg har en hund, Cairn Terrier Typisk terrier, skikkelig stabeist.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Har hund (Tervueren) og ei skilpadde "på fôr". Ellers sniker det seg inn noen hybelkaniner her og der som er veldig stille og trenger veldig lite oppfølging for å kose seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå