Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Våknet i natt og til min store forbauselse så lå mannen min og runket..Han la seg sent i går, han skulle se ferdig en film. Jeg skulle til å snu meg rundt og legge armen min rundt han da jeg så dyna gikk opp og ned. Etterpå kjente jeg litt på han og han hadde puttet penisen mellom bena, sikkert for at jeg ikke skulle se at han var hard. Ikke vet jeg?? Spurte han om han hadde akkurat runket, men da sa han nei. Men, så spurte jeg om han var helt sikker på det og da sa han ar han hadde runket. Han sa at jeg sov jo alikevel..Vi har vært gift i 10 år og aldirg opplevd det før. Var litt "rart" liksom. Vet at det er naturlig å runke, men det var en veldig uvant opplevelse. Jeg endte med å snu meg med ryggen til.. Er dette helt vanlig, har dere opplevd dette. Mulig det er jeg som er litt treg..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg har aldri våknet av at han runket, men jeg ser ikke bort fra at han har gjort det mens jeg sover. Jeg vet i alle fall at han gjør det når han er alene, og det gjør meg ingenting. Det eneste jeg hadde reagert på er hvis det gikk ut over sexlivet vårt, at han runket i stedet for å være med meg...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Skjønner at det ble en litt "rar" situasjon, det er jo en privat situasjon som man ikke regner med skal bli "oppdaget", med mindre det er meningen. Han ble sikkert bare litt flau fordi han ikke trodde du visste om det. Har ikke tatt mannen min på fersken før, men en gang da jeg sa nei til sex, sa han "OK, da gjør jeg det selv", og begynte å runke foran meg. Syntes det var helt "rart", og det ble til at jeg ga meg, og det ble sex i stedet:) Har forresten gjort det selv mange ganger mens mannen min sover, synes det er litt spennende:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Hehe, litt rart er det, men i grunnen helt ok. Jeg blir kjempetent av det. Har også gjort det selv mens mannen har sovet, og hadde også blitt litt flau om han hadde våknet, men ikke verdens undergang:) Betyr ikke at han foretrekker å gjøre det selv framfor å ha seg med deg. Bare en quick fix:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå