Gå til innhold

Hva er dette? Krystallklart slim! (sorry)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna i dag med hele trusa full av krystallklart slim. Lekker jeg fostervenn? Kan det være at slimproppen holder på å gå?

Nervøs nå, dette var noe nytt for meg (er førstegangs).. :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være slimproppen, men tror den alltid er blodtilblandet. Det var min, ihvertfall.

Skrevet

Slimproppen var blodbalndet hos meg også. Skal aldri si aldri da, for jeg er ikke lege. Men tror kanskje det bare var utflod... Fostervann mener jeg er mer vann enn slim.

Når er termin da? Uansett, lykke til!

Skrevet

Terminen er 13 nov. forventer ikke noe før, men skulle likt å vite om dette var normalt eller ei :)

Skrevet

Skal vel også sies at jeg ikke har sovet mye i natt pga sterke kynnere (som jeg har hatt mye av den siste tiden) men nå MED mensensmerter, og vanskelig å forklare, men smertene er på en annen måte nå enn tidligere.

Skrevet

Jeg vil uansett ikke tro at det er farlig. Enten slimpropp eller utflod. Vent os se :)

Skrevet

Ingen krise om det enten er slimproppen eller utflod, men tipper nok at det er utflod, den kommer i mange forskjellige varianter igjennom et svangerskap, og det er ikke sånn at alle ser slimproppen før di føder heller. Fostervann er jo vann, så det merker du evt, men kan også ha veldig tyntflytende utflod. Ved misstanke om vannavgang skal man ha på seg bind og få jordmor til å evt teste det for forstervann.

Skrevet

Er nok slimproppen som begynner å gå.

Min begynte med klart slim og litt senere på dagen så kom det en litt mørkere blodtilblandet klump (så ut som en lys snegle).

Skrevet

Da er det bare å vente å se om det skjer noe mer. Var akkurat å hentet mannen på flyplassen (1 times kjøring hver vei ca) så nå har jeg steinhard mage og utrolige smerter. Men hjalp å komme ut av bilen, kan jo like godt være at jeg ble sittende for lenge.

Får hoppe litt rundt å se hva som skjer ;)

Skrevet

kan være slimproppen. Min var helt blank, gelatinliknenede :)

Skrevet

Så spennende. Slimproppen kan komme i litt ulike utgaver, men stort sett er det en liten mengde seigt slim. Min var krystallklar og jeg var ikke i tvil om at det var den da det var ulikt alt annet i graviditeten. :) Kanskje er det noe på gang hos deg?! :) Lykke til!

Skrevet

er nok trolig slimproppen ja, skjedde samme med meg sist gang.da kom det litt og litt i flere dager før det startet opp med fødsel.

Skrevet

Kan jeg spør hvor lenge der gikk med litt og litt slim før fødselen starta. 3 dag i dag med en del slim.... ;) venter i spenning :)

Skrevet

alle mine fødsler har startet med det du beskriver. Blank slimpropp, det er konsistensen/ fasongen som var annerledes.

Siden jeg har kraftige kynnere i ukesvis hhar det ikke vært så lett for meg å skille rier og kynnere. Derfor har dette vært tegnet mitt. Etter at denne har gått, kommer riene i korsryggen og stiger i styrke.

Men jeg har født innen 6 timer etter at denne har gått, så nå går jeg bare og venter på denne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...