Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Er bare lei og har underskudd på søvn osv. Har ei jente på 2 1/2 år som har vært mye syk, ikke noe alvorlig, men nok til at hun spiser som en mus og er mye urolig om natta. mye våken osv. Hun som bestandig sov over natta før har blitt slik at hun våkner mye og er redd osv. drømmer mye forstår jeg. ender hvertfall opp med at hun sover i vår seng. I tillegg er jeg gravid i uke 27 og har store bekkensmerter . Ligger mye våken pga det også. har prøvd alle råd føler jeg. Dette har ført til at jeg har null overskudd til noe annet i huse. Har en sambo som er fenomenal og hjelper til . Men kjenner jeg er på gråten hele tiden. måtte kjøre hjem fra butikken en dag pga jeg begynte å gråte i bilen. Tåler ingenting altså. Flere som har det slik i sv. skapet ? merker lunta er kort altså.
Siss*40 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Heisann, tror det er ganske normalt.... Iallfall merker jeg at tårene kommer lettere. Kroppen er full av hormomer, så det er ikke så lett. Og du som har store smerter og en liten jente i tillegg.... Godt du har en hjelpsom samboer. Forklar han at det er hormoner, forbigående, men ille nok mens det står på... Prøv å stell fint med deg selv, kos deg, nyt livet. En morsom film, stearinlys, en kopp deilig te, avslappende musikk... Og gled deg til det store som snart skal skje, ikke lenge igjen, og vel verdt å "lide" litt for? Stor klem fra meg!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 tusen takk. ja disse hormonene altså. normalt sett så klarer man utforfordringer på strak arm. men føler det er litt slit nå altså. Gleder meg til at smertene er borte hvertfall. og ja vi gleder oss masse til gutten vår kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå