yasmina Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 og det var veldig koselig, men man merker at vi ikke lever helt det samme livet Begge disse to damene er lokale damer fra byen her og de er nok begge styrtrike. Uten at det virker som de proevde aa skryte saa kom det frem at de begge hadde sjaafoer og eide minimum 4 hus hver her i byen osv. Er ufattelig hvor mye penger de lokale har her !
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Ja det sier jo sitt!! 4 hus hver i byen.. Er det fattige også der dere bor, eller bare rike? Helt annerledes enn vårt land ja.. Har vel en litt annerledes levemåte også da enn oss? Hva gjør disse damene hele dagene? Har de jobb selv?
yasmina Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Hun ene kjenner jeg ikke saa godt, men hun andre er utdannet elektroingenioer og jobbet for det lokale teleselskapet her nede 15 aar foer hun bestemte seg for aa slutte for 2 aar siden. Hun har 4 barn ( gutter ) saa hun har vel litt aa gjoere alikevel, men er ikke i jobb lengre. Hun andre har en baby, men tror ikke hun jobber til vanlig. Tror de gaar mye paa besoek til hverandre, famile osv...Det er ogsaa mye skjoennhetspleie her nede Men dette gjelder de vestlige ogsaa for det er faa av oss ogsaa som jobber. Er spennende aa treffe disse menneskene som lever saa annerldes enn oss.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Ja det kan jeg tenke meg er spennende! Liker sånne ting jeg. Skulle ønske jeg kunne studert slike ting. Kan jo sånn sett det da, men jo ikke alltid like enkelt å få det til.. Misunner deg den biten med å treffe så mange spennende mennesker, men jeg kunne ikke bodd så langt fra min fam. Du er god som kan det. Hvor lenge har du egentlig bodd der nede? Er alle dine tre født der? Ja med 4 barn så har en nok mer enn nok å gjøre sånn sett. Er aldri arbeids ledig her med tre barn iallefall.. Må være koselig også å ha mere tid til å besøke hverandre, ikke bare en søndag i ny og ne..
metaMORfose Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Artig å bli kjent med nye mennesker. Uansett bakgrunn har man alltid noe å lære av hverandre, og fellesskap er viktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå