Gå til innhold

Mellomste er paa god vei til aa laere aa svoemme :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er riktig saa stolt av han for han har egentlig alltid vaert litt redd for vann, trives best aa stitte i trappene osv. Han vil ikke faa vann i ansiktet osv.

Men naa de siste ukene saa dukker han under uten noen problemer og naa tar han 3 - 4 svoemmetak uten aa sette bena nedei.

Fremdeles kun dr hvor han kan staa i bunn, men er alikevel imponert. han er tross alt ikke mer enn 3 aar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!! Er så bra når de lærer seg å svømme. Og så så veldig kjekt for dem selv og greie og mestre dette.

Mine er 5 og 7 år. Han på 7 år sier han klarer å svømme litt på skolesvømmingen nå. Mellomste er ikke redd for vann, så hun øver seg. Men her blir det jo bare svømming når vi får ti å gå i hallen og svømme. Eldste har svømming en gang i uka på skolen.

Skrevet

Så bra! Det er iallfall varmt nok der dere bor til å få mye svømmetrening i friluft. Tror ungene liker det bedre enn svømmehaller.

Skrevet

Så flink:))

Her har vi gått på småbarns svømming siden lillemor var 7 uker gammel, så man kan si hun er vant til vann, og koser seg i bassenget. Jeg synes selv jeg var dum som tok på henne armringer da hun var 1,5-2 år, hadde det ikke vært for det så tror jeg hun hadde svømt alene nå.

Hun er 4 år. Hopper fra kanten og er aldeles ikke redd for vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...