Gå til innhold

Slurver slik med spraaket

Anbefalte innlegg

Skrevet

mellomste her kan snakke helt rent , med untak av den norske R'en som han sliter litt med.

Men han slurver slik naar han snakker , hopper gjerne over bokstaver, uttaler det utydelig enda han kan si det riktig.

han er 3 aar og utsatt for flere spraak saa jeg skjoenner det kan vaere vanskelig, men dette er kan han jo ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange språk lærer han seg da? Går det på engelsk på skolen/barnehagen?

Det er ikke bare bare med språk heller da.. Viktig å følge med. kan være mange grunner til at han slurver som du kaller det..

Skrevet

Han laerer bare norsk og engelsk, men ingen av hans lekekamerater har disse spraakene som sine foerste spraak saa det blir jo mange andre spraaklige inntrykk utenom.

Jeg tror vitterlig at han slurver for han har ingenproblemer med aa gjenta de aktuelle ordene etter meg helt korrekt. Jeg kan ogsaa spoerre hva han mente, si at jeg ikke skjoenner og saa vil han si det riktig.

Skrevet

Ja de lærer seg fort til ting de kan si selv. Jeg har selv barn med språk barrierer, derfor jeg er så obs på det. Mine har lagt seg til stygge uvaner, og det er ikke bare bare å få vekk igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...