Mamma til tre søte små Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Våknet av at noe begynte å renne og skyndte meg på toalettet, her kom først noen blanke dråper så litt blod og før jeg fikk sukk for meg sa det "poff" og noe svært kom i toalettet.. Har vært plaget med små og store blødninger med de har aldri kommet som det gjorde idag.. Alt skjedde så fort jeg rakk ikke å se hva som kom.. Ringte føden, de sa jeg skulle se an om det kom mer i bindet, så kom det litt blod senere og mye rant i do, men alt va blodtilblandet så det er umulig å vite hva det er. Er kun i uke 28 og meget bekymret...
HeidiL Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 huff, det hørtes jo ikke noe kjekt ut ( jeg ville absolutt insistert på å få komme på føden for sjekk! Siden du ikke er mer enn 28 uker er det jo ikke noe greit hvis det er vannet.. du vet at ikke morkaken ligger foran åpningen, ikke sant? for det kan være grunn til blødninger.. men det er ikke noe greit det heller, så ring føden igjen og forklar hvor bekymret du er - de skal jo være der for å hjelpe! du får si ifra hva som skjer.. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå