Gå til innhold

spennende....skal innlegges i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gru/gleder meg noe sinnsykt. Skal innlegges på sykehuset i dag, men regner med at jeg kan sove hjemme i natt. Skal ha planlagt KS i morgen.

Blir nok en veldig annereldes opplevelse enn med 1.mann som endte med hasteks etter 40timer rier, drypp, epidural og dårlig fosterlyd.

Kan nesten ikke vente til å se snuppa i magen :)

Noen som har hatt planlagt KS og som vet noe om hva som skjer framover nå?

Vet at jeg må møte fastende i morgen, men er usikker på hvor lenge jeg må vente før operasjonen. Er jo ikke en prioritetsoperasjon.

Håper bare jeg slipper å ligge lenge å sulte, fordi sånn som det er nå så må jeg ha frokost nesten med det samme jeg står opp, visst ikke blir jeg dårlig og kvalm :/ Kan man kanskje tygge litt tyggis? eller er det mindre lurt med tanke på luft i magen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med nr 2 pga div komplikasjoner med førstemann, og skal ha KS igjen om 10 dager.

Idag blir det vel samtale på deg med jordmor og gynekolog - ifhorhold til hvilken type anestesi som skal brukes, samt gjennomgang av operasjon og kontroll av babyen.

På operasjonsdagen får du dessverre ikke lov til å hverken tygge, spise eller drikke. Jeg kom inn kl 8 og fikk tildelt rom, pakket ut - deretter lagt inn kateter og veneflon. Jeg var heldig, ikke noe akutt den dagen, og ble kjørt ned til operasjon kl halv ti....

Kl elleve, etter en fin KS-opplevelse- var jenta ute og alt vel:-)

Håper du slipper å vente lenge imorgen...

Lykke til:-)

Skrevet

tusen takk for svar :)

Håper det blir en bedre opplevelse denne gangen enn forrige fødsel :)

Gleder meg sinnsykt til å hilse på jenta i magen, kan nesten ikke vente til å vi skal dra på sykehuset i ettermiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...