Sistah*G07*J09* Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Gru/gleder meg noe sinnsykt. Skal innlegges på sykehuset i dag, men regner med at jeg kan sove hjemme i natt. Skal ha planlagt KS i morgen. Blir nok en veldig annereldes opplevelse enn med 1.mann som endte med hasteks etter 40timer rier, drypp, epidural og dårlig fosterlyd. Kan nesten ikke vente til å se snuppa i magen Noen som har hatt planlagt KS og som vet noe om hva som skjer framover nå? Vet at jeg må møte fastende i morgen, men er usikker på hvor lenge jeg må vente før operasjonen. Er jo ikke en prioritetsoperasjon. Håper bare jeg slipper å ligge lenge å sulte, fordi sånn som det er nå så må jeg ha frokost nesten med det samme jeg står opp, visst ikke blir jeg dårlig og kvalm :/ Kan man kanskje tygge litt tyggis? eller er det mindre lurt med tanke på luft i magen??
KA.BE Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg hadde med nr 2 pga div komplikasjoner med førstemann, og skal ha KS igjen om 10 dager. Idag blir det vel samtale på deg med jordmor og gynekolog - ifhorhold til hvilken type anestesi som skal brukes, samt gjennomgang av operasjon og kontroll av babyen. På operasjonsdagen får du dessverre ikke lov til å hverken tygge, spise eller drikke. Jeg kom inn kl 8 og fikk tildelt rom, pakket ut - deretter lagt inn kateter og veneflon. Jeg var heldig, ikke noe akutt den dagen, og ble kjørt ned til operasjon kl halv ti.... Kl elleve, etter en fin KS-opplevelse- var jenta ute og alt vel:-) Håper du slipper å vente lenge imorgen... Lykke til:-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 tusen takk for svar Håper det blir en bedre opplevelse denne gangen enn forrige fødsel Gleder meg sinnsykt til å hilse på jenta i magen, kan nesten ikke vente til å vi skal dra på sykehuset i ettermiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå