Gå til innhold

Thea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarer her jeg på det der dåpgreiene,kan ikke ødelegge hele tråden hennes ;)

Feil navn?? Jeg hadde riskta presten da jeg ;) Neida...

Uff,glad de ikke sa Adrian sitt navn feil

Ei venninne var i dåp,og en gutt ble døpt Hallgrim,og da var det noen som hadde begynt å le noe så sinnsykt! Forventa tydeligvis ikke å høre det navnet hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe han sa feil mange ganger og jeg sa riktig navn. Og når vi stod der så sier han feil igjen.. Så jeg ble bare oppgitt å rista på hodet:)

Altså han sa ikke sååå feil da:) Hun heter Matilde og han sa MatildA.

Men drit irriternde fordiom da!

Stakkars foreldre som er så stolte på dåpsdagen og så ler folk i kirken da:)

Skrevet

Man skal si RIKTIG navn uansett om det bare er en bokstav asså! :P

Jeg synes synd på de som ble offer for latter ja. Er langt ifra ett navn jeg hadde valgt til barnet mitt,men jeg hadde aldri ledd av dem.

Så mye rart kan visst skje i kirka.

Lurer på hva som kommer til å skje den dagen jeg gifter meg jeg! Tror jeg må gå på noen gudstjenester før dagen :P Ellers så vet jeg ikke om jeg tør hehehe. Har jkeg greid å få uka i dåpen,så tør jeg ikke å tenke på hva som skjer når jeg gifter meg! :P

Skrevet

Nei var ikke så veldig fan av det navnet selv altså!

Men hadde nok blitt litt fornærma selv ja!

Hehe,, du har heldigvis tid til å gjøre opp med the man upstairs før bryllupet da:) Neida, det går sikkert bra:)

Men det er typisk at man får mensen eller noe annet skjer når det er noe man skal.. Jeg får aldri kviser men kan få en om jeg skal noe spesielt!

Skrevet

Nei var ikke så veldig fan av det navnet selv altså!

Men hadde nok blitt litt fornærma selv ja!

Hehe,, du har heldigvis tid til å gjøre opp med the man upstairs før bryllupet da:) Neida, det går sikkert bra:)

Men det er typisk at man får mensen eller noe annet skjer når det er noe man skal.. Jeg får aldri kviser men kan få en om jeg skal noe spesielt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...