Tilbud med 2 ute Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Mitt nåværende nick er inspirert av at jeg har tvillinger og fikk derfor 2 unger etter 1 svangerskap. Var det jeg kom på da jeg registrerte meg her. Nå føler jeg at jeg må endre litt, men vet ikke til hva.
Tilbud med 2 ute Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 Hehe, det kunne det selvsagt være. Men jeg aner jo ikke om det er 1 eller 2 jeg venter nå. De jeg har er toeggete, så ligger jo i genene, håper inderlig at det bare er 1 denne gangen da.
thea - M har gull i gulping Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Gratulerer:D Trenger ikke å skifte nick da:) Du kan jo ha feks Tilbud - 2 for 1 er gravid igjen, eller noe
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer med spire. Hvor gamle er tvillingene dine da? Våre var to når vi ble gravid igjen. Var ikke så høy i hatten med en gang, men det gikk veldig fint når babyen endelig kom. Lykke til i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå