Emma&Adrian Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 For en stund tilbake så var jeg og kikka på en gruppe på facebook som heter gaffateip. På bildene hadde de brukt gaffateip til mye rart,og Emma kom bort og så ett bilde hvor de har tapet en unge til veggen. Så sier hun at det ville hun også gjøre! Greit sier jeg,stå på denne stolen så teiper vi deg. Mye tull og tøys ble det mens hun sto der på stolen mens jeg teipa,dette var jo kjempemorro sa hun. Nå i helgen når hun skulle ha fest,så spurte jeg om hun kunne rekke meg teip,og da brøler hun ut: Mamma og Morten teipa meg til veggen engang! Det er helt sant,jeg bare hang der! (hun hang jo ikke bare der,og hun ville det jo selv ) Jeg ble så forfjamset,forledrene bare så på meg,så måtte jeg jo forklare da hehe.
thea - M har gull i gulping Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Hehe:) Sjarmerende liten unge du har! Sånn er det vel med barn.. Gleder meg til vesla her vokser opp!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 hehe la de tenke hva de vil, syntes det høres ut som om du leker med barna dine og har det gøy. de som har unger selv, vet at unger sier mye rart. gleder meg til tassen og jeg kan finne på slike ting
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 he he, ikke alltid så lett med små barn når de skal fortelle! Tanteungen min fortalte i klassen på skolen av farmoren hennes røykte og drakk når læreren spurte hva deres besteforeldre gjorde på! (drakk masse kaffi og røykte sigaretter) he he! Hørtes nesten ut som om hun var den alkisen og dopmisbruker!
Emma&Adrian Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2009 Hehe,ja hun får sagt mye rart Gled deg,de kommer med så mye morsomt! Ikke så lenge siden hun ga meg dette svaret når jeg sa jeg ønsket meg spire i magen til jul: Men mamma,da må du og Morten kose, du kan vel ikke ønske DET av nissen,for det vil han ikke. Hehe.
Emma&Adrian Skrevet 1. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2009 Hahahaha,uff da! Jeg føler det kan være litt flinke til å "sette oss i dårlig " lys til tider Emma gikk rundt og sa til alle at hun hadde den lateste moren i byen,var i begynnelsen når jeg var gravid med Adrian,og sov mye hehe.
thea - M har gull i gulping Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Haha genial unge da:) Drit morsomt det hun sa om nissen osv!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 he he, høres ut som en skjønn unge! :-) lo godt når jeg leste det julenisse svaret! XD
Emma&Adrian Skrevet 1. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2009 Hehe,ja hun får virkelig sagt det. Har ikke filter i munnen hun iallefall Men det søteste var her en morning vi hadde forsovet oss,og måtte skyndte oss til skolen., Jeg hadde ikke tid til å ta på mascara,så stoppet hun på veien og sa "mamma,jeg skulle ønske du aldri brukte sminke,for du er vakker uten!" det smelta ett stressa mammahjerte!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 he he, smelt! Gleder meg til å høre hva lillegull kommer til å si når han blir større!
Emma&Adrian Skrevet 1. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2009 Sikkert mye morsomt! Og det kommer når vi minst aner det
Gjest Skrevet 2. november 2009 #12 Skrevet 2. november 2009 Hehe. Jeg tipper foreldrene reagerte mer på din reaksjon enn det hun sa - om de i det hele tatt reagerte like mye som du følte Vi er jo veldig flinke til å lese kroppspråk. Kanskje ubevist? Når et barn forteller lykkelig om en happening som kanskje høres litt snålt ut tenker en ikke akkurat så veldig negativt om det. Da reagerte de kanskje mer på utrykket ditt? Hvordan klarte dere å teipe henne til veggen uten å ødelegge den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå