lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 vet noen om de har barneseter i taxien??
* 5 om dagen * Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 om det ikke er det i bilen,så kan en jo spørre når en bestiller taxi om du kan få en med barnesete, det har de alltid på sentralen.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 okei tusen takk!!! skal ta tog i morgen og tenkte det var deilig å slippe å ha med det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå