Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 For hvilken aldersgruppe barn passer den for? Øvre og nedre?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2009 Ingen som har sett Knerten her? Da bør dere se den. Har hørt masse skryt om den. Og gleder meg til vi skal på kino. Minste som skal være med er 3 år, men tror kanskje han blir for liten.. Eldste er 8 år, men det tror jeg er midt i blinken..
Sara Rompompei Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Vi har vært og sett Knerten Og vi satt som tente lys allemann!!! Kjempekoselig film! Minsten er snart 3 og kosa seg masse. Mellomste på 9 og eldstemann på 12 likeså. En skikkelig kos familiefilm med andre ord
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 Akkurat, kunne se for meg at den ble litt langdryg og lang trukken for de helt minste, med litt liten og mer "voksen" handling. Tusen takk for svar:)!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Ja, vi har sett Knerten... Jeg, gutten på 6, og jenta på 8....Kjempekoselig og ikke minst MORSOM film....anbefales:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå