Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Jeg har nå da startet på Grete Rode kurs. Andre gang blir nå på tirsdag, og jeg er spent på om jeg har gått ned noe.. Jeg har jo vært med på slanketrådene her hele høst, men ingen særlig virkning.. Så nå fant jeg ut at noe måtte gjøres.Jeg måtte ha hjelp. Og håper at dette skal bli starten på nedgangen.. Har noen gått på Grete Rode kurs før så har jeg laga en egen tråd, kunne godt hatt noen tips eller råd der om noen har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå