Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Ja da skal jeg ta første skrittet på veien, har fått time til Dr. Trolle på torsdag klokken 13.30. Jeg er kjempe spent for kroppen/syklusen min er psyk, har sykluser på alt fra 28 dager til 33-35. Så jeg er spent på hva dommen kommer til å bli, er på dag 12 i denne syklusen da og kansje, kansje kan ha se et egg som er på vei? Men tror nok det er minst 4 dager for tidlig slik det har vært her de siste 2 mnd, håper vi blir enige om hormon stimulering så det blir lettere og planlegge Danmarks-turene. Ja snart er jeg en ekte prøver inne blandt dere andre Spent på hvordan tiden vil bli framover og håper på å bli kjent med mange flotte jenter her inne
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Å så spennende periode i livet du skl inn i nå!!! Masse lykke til :)
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Takk og takk, er så spent selv at jeg griner bare jeg tenker på det Da er folat og omega 3 kommet på frokostbordet, trapper ned kaffe drikkingen osv osv Ja små skritt til for å komme i mål....
Tamsin Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Så gøy!!! Samme her, faktisk. Ikke noe galt med rekruteringen på disse sidene for tiden.....Ringte Dr. Trolle i dag for å ta de aller første testene. Har sittet på gjerdet en stund nå, fant ut at det egentlig bare er og hoppe ut i det. Like greit å få sjekket ut om det i det hele tatt er mulig for meg å bli gravid. Lykke til på torsdag! Tamsin
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 Nei så spennede Tamsin Kansje vi kan holde litt følge på veien da? Jeg føler meg ganske så alene blant vennene mine, de er alle ferdig med å få barn, men vi er begynner stadiet *rødme* Hilsen E
Tamsin Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Ja, gjerne det! Vi må holde hverandre oppdatert. Det blir hyggelig.
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2009 Åååå jeg er så spent, glad og opptimistisk i dag Skal til min første konsultasjon, men føler dette kommer til å gå veldig bra Er det slik at veien starter allerede i tankene? Og at enn kan få goooood nytte av å ha gode possitive tanker? Håper virkelig det
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Masse lykke til :-) Håper konsultasjonen blir en positiv opplevelse og at dere får lagt en skikkelig bra slagplan sammen !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå