Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Det fant jeg nemlig ut i dag, da gutten (4 år) min fikk et slag i hodet av søsteren sin og ble dårlig etterpå. Ringte legevakten og fikk beskjed om å komme med en gang. Da vi kom, så satt det masse folk med munnbind på seg i gangen og på venterommet. Enda gutten min var bevisst og klar i toppen, så for vi rett forbi alle sammen i køen og rett inn til legen. Lille har muligens fått seg lett hjernerystelse, legen kunne verken avkrefte eller bekrefte det, men siden lille kastet voldsomt opp etter slaget og klaget på aua i hodet, så ble det sånn. Gruer meg til natten, lille må vekkes en gang i timen... Men heldigvis gikk det jo fint med ham, så da er det bare å krysse fingrene for at han blir fort bra igjen!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Er du litt kort? Er det så rart at legene ber deg komme med en gang når sønnen din har blitt slått i hode?? Tror du de ville satt han bakerst i køen for de med munnbind?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 svineinfluensa er sjeldent akutt. Hjernerystelse er ikke noe å spøke med...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Du vet at om man blir slått i hodet, og en virker frisk der og da, kan det komme senskader? Man skal ikke vente mer enn nødvendig med å sjekke slag mot hodet. Synes du det er så jevt å komme før de andre av den grunnen?? Da er du ikke så smart om du ikke skjønner det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Hvor stod du da det ble utdelt IQ? Jeg bare spør.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Så ekle dere er! Og dere misforsto totalt, det var i lys av svinehysteriet som herjer dib hvor annethvert innlegg handler om vaksiner, holde barna hjemme og om "nei, vi har fått svineri i hus!". For enkelte her virker det som det er det eneste som betyr noe i verden for tiden. Så tusen takk for støttende og fine svar fra dere, det var jo virkelig det jeg trenger her jeg sitter og skal holde meg våken hele natta for å følge med på gutten min. Dere er virkelig supre, altså!
Gjest Tale30 Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Herregud. Hun mente vel bare at man kan få hjelp til barna selv om at kapasiteten på legevakten synes å være sprengt slik det ble skissert i et annet innlegg. Litt av noen kommentarer å komme med til en mor som har opplevd noe mindre hyggelig. Masse lykke til i natt. Det er bra at du fikk ham sjekket av lege. Det er ikke noe moro når disse små skader seg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Da bør du strengt talt formulere deg LITT annerledes når du skriver. Utifra innlegget ditt høres det ut som dere var spesielle som kom forand influensa folk, og det er ikke litt rart at dere gjorde. Så formuler deg litt bedre, så skjønner folk hva du mener.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Det var da ikke vanskelig å forstå hva HI mente? Det er kanskje noen andre enn HI som ikke sto lengst fram i køen da IQ ble delt ut!? Signerer Tale30.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #11 Skrevet 1. november 2009 Kjære HI, hev deg over disse som ikke klarer å lese innlegg. Det er deres problem. Lykke til med lille gutten din, dette ordner seg nok!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #12 Skrevet 1. november 2009 Eller kanskje du skal LESE litt bedre og heller spørre om noe er uklart i stedet for å angripe? Takk skal du ha, du gjorde ikke kvelden noe særlig bedre. Panikken har vært skyhøy hos meg i kveld, og selv etter beroligende ord fra legen så er jeg redd på gutten min sine vegne. Jeg prøvde å være humoristisk i "mer seriøst enn svineinfluensa", men glemte jo at dib består av hovedsaklig av kjerringer uten humor. Og takk for at du gjorde en stresset mor lettere til sinns, gledesspreder som du er. Jeg gidder ikke svare deg mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå