Gå til innhold

VG er en jævla drittavis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk forsiden nå..

MÅÅÅÅÅÅ de ha sånne bilder? Alt for å trekke til seg seere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det om hunden som ble spist av en ulv?

Skrevet

Groteske bilder som det har ingenting på forsiden å gjøre. De kunne heller skrevet "ulv drepte jakthund" og advart mot sterke bilder!!!!!

om og gjøre å klage på ulven vetu.. bare å få den utryddet...

Synes veldig synd på denne hunden og eierne, men la ulven leve!!

Skrevet

Ja. Groteskt bilde å blåse opp på forsiden.

Vg er en drittavis.

Skrevet

Om å gjøre å få folk til å tenke ÅÅÅ STORE STYGGE SLEMME ULVEN!!!!

Herregud, vi vet at ulver er rovdyr. Men i mine øyne har de rett på å leve de og. KOM dere til helvete ut av dens områder da. Er deres egen feil at de skal gå å JAKTE. Drittavis, og drittfolk!

Skrevet

Gikk inn på vg.no og er helt enig med deg. Rett og slett unødvendig å ha et sånt bilde på forsiden. Jeg hadde ihvertfall ikke noe videre lyst å se det bildet. Og de har sikkert ikke alle barna som hver dag går inn og leser vg heller.

Skrevet

Ulven har rett til å leve den og. Skal vi utslette ulven fordi man vil ha sauer på beite?

Utenom det du skrev om, og enig i at det bildet ikke burde vært på forsiden.

Saken i seg selv er jo helt bak mål!

Skrevet

Ja til ULV , ulven var her først.

Skrevet

Vg er useriøs. Avisenes Se og Hør.

Skrevet

Det bildet tok ihvertfall knekken på matlysten... fy faen.

Skrevet

NEI til ULV i Norge. Ulvebestanden er så og si borte og er kun til trussel for folk og dyr.

Har ikke lest artikkelen i VG ig bryr meg ikke hav de har på forsiden. Men å bevare ulvebestanden er faktisk en stor (eller var, vet ikke om det e rendringer i statsbudsjettet) utgiftspost for Norge. Er direkte tåpelig.

Skrevet

De store riksavisene har en barneside: Forsiden.

Skrevet

Vil bare komme med et innspill her til noe jeg mener er lite gjennomtenkte og regelrett tilbakestående kommentarer på dette inlegget.

Er selv jeger,å var med i høst å finne en finsk støver (hare-hund) som var tatt av ulven bare minutter før vi kom til stedet. Et temmelig likt syn som det som er på forsida av VG. Men til dere som skriver festlige kommentarer som "dumme jegere" og "ulven var her først" må jeg bare si jeg ler av. Hva foreslår dere at man skla gjøre? Det er pga mennesker at ulven (og alle andre ville dyr) har et mindre sted å ferdes. Og jakt er ikke bare noe mennesker gjør fordi det er en utrolig naturopplevelse. Det er strengt tatt nødvendig. for om man ikke kontrollerer viltbestanden finner nemlig moder jord en måte å gjøre det på selv i form av feks skabb osv. Og det er er ikke på langt nær så humant som å dø av et skudd.

Tilbake til ulven og hunden jeg var med å finne,så var den tatt 300 meter fra en gård. Så at den er så forbanna sky er bare piss!

Jeg synes det er greit å skulle beholde en liten ulvestamme her i Norge,men er helt klart at den som de fleste andre dyrearter må beskattes! Det finnes MYE mer ulv i norge enn hva folk tror.

Skrevet

Ja, det er pga mennesket at ulven er blitt skjøvet bort, alt skal tilpasses mennesket. Det er mennesket som er den eneste som er verdt å bry seg om i denne verden, og alt annet skal skytes. Og etter det er skutt skal det taes bilde av liket og alle skryter av den som drepte ulven/bjørnen/elgen.

Ja, jeg er fullt klar over at uten jakt og felling av dyr så ville det blitt overbefolkning av enkelte dyr, men det har ikke mye med dyrenes adferd å gjøre, men mennesket. Feks kyr, det er vi som spiser kyrne, vi som avler de opp. Inseminerer flest mulig med minst mulig oksesæd, ikke mye naturlig der i gården. Dermed blir det enda flere kyr og vi prater om at hadde det ikke vært for slaktingen så ville vi hatt ekstra mange dyr.

Det er i de fleste tilfeller feil, for i naturen så er det de sterkeste som overlever.

I Norge så er ikke ulven en trussel for mennesket, men en trussel for sauer som blir avlet o andre dyr. Ingenting naturlig der i gården. Kanskje det er lurt å innlemme ALLE dyr når vi tenker på hvilke dyr som er noe verdt, og ikke bare de vi selv tjener på.

Jeg blir så provosert!

Skrevet

23:37: Bøyer meg i støvet for et fantastisk innlegg! Enig med deg.

Skrevet

Håper virkelig for din egen del at du er veganer,og at du ikke spiser kjøtt eller fjærkre verken oppdrett eller vilt! For da er du kanskje det mest hykleriske menneske ever made. Håper ikke du slår myggen som setter seg på benet ditt på sommeren heller. Stakkars liten,den er sulten den å!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...