Gjest Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Fire nydelige navn: Iben Cornelia Aurora Ylva Hva med Iben Cornelia i lag?
Gjest Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Hunden min heter Ylva, hehe;) Stemmer for Aurora eller Iben
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Wow! Dette er navnene til jentene til alle venninnene mine. Sprøtt at du skulle ramse opp akkurat de 4 navnene... Jeg må nok si Iben på første plass og Ylva på andre plass. Cornelia blir litt fisefint og Aurora er det rett og slett for mange som heter:).
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Likte bare Iben og Ylva. Cornelia?! Helt alvorlig, det er drittstygt. Og Aurora er veldig tungt å si.
petite fleur Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Cornelia er jo så vakkert! Nr. 1 hos meg. Deretter Ylva, Iben og til slutt Aurora.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Ylva, Aurora, Cornelia. En venninne av meg har en Iben, men det er en gutt. Jeg er klar over at det er et jentenavn i bl.a. Danmark, men på norsk høres Iben mandig ut..
_Løvemamma_ Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Iben, Ylva og Aurora er blandt de navnene vi vurderte, vårt valg fallt på Ylva. Iben er vel et kjønnsløst navn, og derfor veldig vanlig å kombinere med et gutte- eller jentenavn. Som Iben Aurora eller Iben Andreas. Cornelia forbinner jeg bare med hun i Buffy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå