Gå til innhold

normalt med økning av kynnere ettersom det nermer seg termindato?


latskaus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt normalt med økt kynnereaktivitet mot slutten!!

Det er livmorens måte å trene til fødselen;)

Merker det selv kjempegodt nå. Å gå seg en liten tur er nesten umulig pga at jeg har så mye kynnere. Så du kan slappe helt av....det er bare et tegn på at fødselen faktisk nærmer seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki=) Takk for svar! Når tid har du termin da? Har også merket en del mensenmurring/korsryggvondt siste par dagene. Hmm, spennende og ikke vite eksakt når det skal skje óg da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ogs økt! har hatt en del fra før, men senest idag har det vært MYE...Jeg har termin 6 nov og håper og tror... hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og. Men nå kjennes det ikke ut som kynnere lengre. det tar masse tak i ryggen i stedet. Har holdt på halve dagen men uten at det egentlig kommer noe raskere nå. Lurer litt på hvor lenge det skal vare...

 

Og ikke minst om jeg får sove i kveld. Hva gjør dere hvis riene setter i med harde takk rett før legge tid? det er jo viktig å være uthvilt, men ikke så lett å få til kanskje. Merker jeg blir litt stressa rundt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-har hørt at en varm lang dusj og en paracet kan få en til å slappe av og kanskje sovne litt lettere i sånne omstendigheter Synna_ Oslo. Jeg hadde prøvd det i hvertfall ;) -fælt ikke få sove nooe, og bare ligge med grublinga si óg, hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...