Gå til innhold

Noen av dere som har hatt bartholinitt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som lurer på hva det er så er det betennelse i en elelr begge av de kjertlene vi har nede ved åpningen i underlivet.

Etter at jeg fikk min første for 3 år siden oppdaget jeg en kul der nede, det viste seg å være slik betennelse i en av kjertlene. da jeg var til gynekolog for ca 2 år siden så sa de at de ønsket ikke å gjøre no med den fordi den ikke plaget med fysisk. Men jeg har desverre merket i dette svangerskapet at den har blitt MYE større. Skulle driste meg til å kikke med ett speil nå, å jeg har fått sjokk. den er jo GIGANTISK. hele ene ytre kjønnsleppen er sikkert trippel så stor som den andre. At den er hoven på ene siden gjør jo at alt der nede er helt sjeivt nå: jeg ser ut som jeg holder på å sprenge.

Hvis det er noen som har hatt det. kan dere fortelle meg litt om hva og hvor dere gjorde dette??? altså, fjernet den?? Noen som vet hvor lenge etter fødselen jeg må vente for å få fjernet dette skitet:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en betent barholinitt for endel år tilbake. De første gangene fikk jeg antibiotika, det gikk hull på den og det kom ut masse betennelsesveske. skikkelig vemmelig. Da jeg fikk det etter første fødsen, 1 år etter fødselen ble jeg innlagt på sykhus og fikk den fjernet. Legen skar den åpen og sydde den åpen, det vil si at legen ikke lukket den, men lot den være åpen. var ikke vondt, men ubehagelig. var meningen at jeg skulle legges i full narkose, men jeg fikk spial epidural i stedet. fikk reise hjem etterpå. Har ikke hatt problemer med det i etterkant, dette er over 3 år siden nå

Skrevet

takk for svar. håper jeg blir kvitt den vemmelige greien snart. På hvilket grunnlag fikk du den fjernet?? ER REDD AT SIDEN DEN IKKE GJØR VONDT SÅ FÅR IKKE jeg lov å fjerne den. men nå er den så stor at den er ubehagelig og direkte STYGG. Vil ikke gå med den lengre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...