Gå til innhold

bilsete fra europris

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 499kr... det var billig .tror det er forovervent sete.men er det noe bra sete..er det noen som har kjøpt dette eller vet noe om det?det er sete fra 9-36kg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt ett bilsete på europris eller coop eller sånne butikker.. Det er sånt jeg heller bruker litt mer på og handler på en skikkelig barnebutikk!

Skrevet

Hadde aldri kjøpt bilsete på Europris, Nille eller slike butikker

Skrevet

setet er iallefall godkjent... men mer vet jeg ikke, annet enn at det ser ganske greit ut.. (Jobber i europris av og til)

Skrevet

Har kjøpt det, brukt det i to uker, og er kjempefornøyd. Det var kjempelett å montere, og jentungen min elsker å bruke det. Hun er straks halvannet år.

Skrevet

coop sin bilstol vant på testen som tv2 hjelper deg hadde.

Skrevet

Setet er CE-godkjent og er veldig enkelt å montere og lett å justere. Eneste er vel at fargene er vel skrikende ( rødt og blått ). Har ikke fått noen i retur så langt, heller ingen klager. Hilsen Europris-ansatt.

Skrevet

Ehh..........Da lurer jeg på hvilken du mener er Coop sin?

Skrevet

Hva i all verden spiller det for noen rolle hva butikken heter?

Jeg driter da i om butikken heter Rema, Europris, Nille eller Coop, bare setet er CE godkjent, og trygt i bruk, noe dette setet faktisk er!! Alt skal dere krangle om her inne!!

Til opplysning, kan jeg informere om at Europris kjøper opp konkursvarer fra andre butikker, og det gjelder også "trygge" butikkkjeder som selger barneseter, som "alle dere andre" kjøper setene dere hos!

Skrevet

Det er forskjell på å være godkjent og å være bra. De setene en ser i annonsene hos billigbutikkene er som regel bare et isoporskall med stoff på. (Har sjekket) Jeg ville heller valgt et mer annerkjent merke da jeg antar at disse setene blir laget for å være markedsledere. Billigsetene er laget bare for å være tilfredstillende. Jeg velger heller det som er så bra som mulig til å kollidere med.

Uansett synes jeg at en skal se seg litt rundt og undersøke konsekvensen av å sette en så liten unge forovervendt. Sjekk videoer hos tryggtrafikk.no

Håper du ombestemmer deg;-)

Skrevet

Liten unge? Datteren min er 3 år og 4 mnd. Hun er 110 cm og veier 17 kg. Kan ikke ha henne bakovervendt, for da ødelegger vi bena hennes.

Dessuten er det setet fra europris sånn at man skal bruke beltet som er i bilen på de som er så høye som datteren min.

Skrevet

Det var bere nevnt en alder i tråden... halvannet... Jeg måtte også snu min første da han var 3,5 Setet ble rett og slett ustabilt pga høyden, men bena var det ikke noe problem med. Kommer vel an på bilen og setet.

Er mindre skeptisk til sånne seter når de er så store, men tenker at jeg ville kjøpt et som kan reguleres, og det vi kjøpte har vi faktisk hatt en liten tolvåring i. Så det vil bli brukt i mange år.

Skrevet

Dette er uansett ett type 2 sete(sete nr.39 og skal IKKE brukes på unger på 1,5 år.

Dette er for unger på 3,5-4 år som har vokst ut av type 1 setet(sete nr.2).

Huff. Jeg grøsser over hvor lite mage bryr seg om sikkerheten til ungene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...