Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 For dere som lurer på hva det er så er det betennelse i en elelr begge av de kjertlene vi har nede ved åpningen i underlivet. Etter at jeg fikk min første for 3 år siden oppdaget jeg en kul der nede, det viste seg å være slik betennelse i en av kjertlene. da jeg var til gynekolog for ca 2 år siden så sa de at de ønsket ikke å gjøre no med den fordi den ikke plaget med fysisk. Men jeg har desverre merket i dette svangerskapet at den har blitt MYE større. Skulle driste meg til å kikke med ett speil nå, å jeg har fått sjokk. den er jo GIGANTISK. hele ene ytre kjønnsleppen er sikkert trippel så stor som den andre. At den er hoven på ene siden gjør jo at alt der nede er helt sjeivt nå: jeg ser ut som jeg holder på å sprenge. Hvis det er noen som har hatt det. kan dere fortelle meg litt om hva og hvor dere gjorde dette??? altså, fjernet den?? Noen som vet hvor lenge etter fødselen jeg må vente for å få fjernet dette skitet:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå