mirredutt Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 På en mnd har jeg lagt på meg 5 kg pga p-pillene! Nå går resten i søpla! Vurderer hormonspiral i stedet, noen som opplevde vektøkning i den sammenheng?
mer enn bare mor Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 varierer litt hvor mye man går opp i forhold til merke sies det.. jeg har yasmin - den sies det at man ikke legger så mye på seg av.. stemmer i alle fall på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå