Bassen&Spira <3 Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Kan jeg kombinere dette, eller er det kjipt å gjøre dette?? Hvor tidlig må en bestille julekortene?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Det gjorde vi ihvertfall. Det er nå begrenset hvor mange bilder folk vil ha av ungene våre, tenker jeg. ) Ville jo blitt veldig like bilder på de kortene siden ungen bare er et par mndr gammel.
mamma sin kompis Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Kombinerte i fjor, takkakort for fødsel og dåp, + jul. Bestilte fra kortshop, tror jeg di het. 4 siders kort med flere bilder og tekst. Tidligere jo bedre julen nærmer seg med stormskritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå