Gå til innhold

Takkekort og julekort ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg kombinere dette, eller er det kjipt å gjøre dette?? Hvor tidlig må en bestille julekortene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde vi ihvertfall. Det er nå begrenset hvor mange bilder folk vil ha av ungene våre, tenker jeg. :o) Ville jo blitt veldig like bilder på de kortene siden ungen bare er et par mndr gammel.

Skrevet

Kombinerte i fjor, takkakort for fødsel og dåp, + jul. Bestilte fra kortshop, tror jeg di het. 4 siders kort med flere bilder og tekst. Tidligere jo bedre :) julen nærmer seg med stormskritt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...