Gå til innhold

Tore på sporet - hva mener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke litt usmakelig?

Jeg må si at det egentlig er det rørende og flotte historier, men mange av kommentarene får meg til å vri meg i sofaen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit, men mye dumt også... er så mye teit som blir sagt, og dessuten har jeg ikke kjempesansen for tore heller :P

Skrevet

Jeg synes det er litt utidig. Det er ikke alle som ønsker å bli funnet og jeg synes ikke man skal lage underholdning av menneskeskjebner på denne måten

Skrevet

de lager da ikke programmer av alle henvendelsene de får heller da. Og det blir da vel ikke sendt på tv om det ikke har vært nogenlunde vellykket.

Er ikke alltid det er like bra, og enkelte kommentarer skal jeg være enig i er litt smårare. I kveldens episode ble det litt for mange pinlige pauser, men så var det vel ikke en veldig snakkesalig mann de hjalp heller da.

Skrevet

Dei som ikkje ønsker å bli finne vil jo heller ikkje godta å skrive under på papirer som sier at Tore kan bruke detta på tv. Så sida det er han som gjer undersøkelsen så må han beholde sin intregitet ved å respektere dei som ikkje ønsker at han skal fortelle dei som leitar kor dei er henne. Og det blir jo heller ikkje sendt på tv da.....

Så eg har liten tru på at dei som er med på serien ikkje ønsker det. Han i kveld var ikkje heilt "med" bestandig og dermed dessa pausene, det vil ikkje sei at mamman hans ikkje ville bli finne!! Eller at han ikkje ønska kontakt med mamman sin, og han var fullstendig klar over kva som skjedde.

Det er eit koselig program syns eg, tar det opp på PVR sida det er Robinson samtidig, så eg skal sjå alt i morgo ein gong hvis eg får tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...