Gå til innhold

Ferie i usa med 5-6 mnd mage.Er det greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo såfall passe på å gå mye på flyturen.

Synes dere det er uansvarlig eller er det greit?

Ser ikke helt hvorfor det ikke skulle være greit,skjer det noe har de jo leger der også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Irland på ferie da jeg var 5 mndr på vei, følte meg aldri utrygg. Kjøpte støttestrømper for å ha på flyet, funka fint. Nå er jo ikke turen fra Tromsø til Dublin like lang som til usa, men jeg ville ikke nølt med å dra :-)

Skrevet

Jeg var i USA i mine to forrige svangerskap - da var jeg 26 uker og andre gangen 28 uker. Ser ikke noe problem med det i det hele tatt - ha støttestrømper på, beveg deg mye og drikk mye vann når du er på flyet! God tur!

Skrevet

Jeg har akkurat vært i Irland, da i uke 11. Skal til England i uke 15 og drar til Texas i uke 17. Bruker støttestrømper, beveger beina mye og går opp og trasker litt. Går så fint. Skal nok ut og fly senere i svangerskapet også;)

Var mye i fly sist svangerskap også, var ikke noe problemer der

Skrevet

Ok,da staser jeg på at det går bra :-)

Skrevet

Jeg var på Hawaii i 4.-5.mnd(det er jo så langt unna man kan komme), og det gikk kjempefint.

Følg rådene med reisekompressjonsstrømper, beveg deg mye og drikk masse vann(de ha mange toaletter på så store fly så hvis du unngår å gå rett etter mat er det nesten ikke kø heller).

Kos deg masse og nyt reisen! :)

Skrevet

Jeg hadde tatt en tlf til flyselskapet å hørt om du faktisk får lov til å fly. Husker ikke helt hvor mange mnd du må være før det ikke er lov til å fly. Tror nok du får lov til å fly men er du usikker ta en tlf til flyselskapet evt legen din å hørr :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...