Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 vil bare berolige dere, det er ikke slik at alle som er gravide blir dødssyke, selv om dere hører skrekkhistorier. Jeg ble brått syk med hodepine, vondt i bihulene, vondt i halsen, og en ting som er annerledes fra den vanlig influensaen: hver gang jeg skal puste inn så kommer jeg bare "halvveis" før jeg må hoste voldsomt, kjenner det godt i lungene. Kjennes ut som jeg bare har halvparten av lungekapasiteten igjen. Jeg har valgt å ikke gå på relenza og har heller ikke tatt svineinfluensavaksinen. Det er som en helt vanlig influensa, bortsett fra det med lungene/hostingen. Hadde jeg hatt alvorlig astma, ekstrem overvekt, hjerte- og karsykdommer, lungeproblemer eller liknende, så hadde jeg nok vært mer bekymret, da hadde jeg nok måtte fått noe medisiner for at det skulle blitt lettere å puste. Legevakta sa at for de aller fleste så kjennes det ut som ei vanlig influensa (særlig med vond hoste), det er et fåtall som blir alvorlig syke. Heldigvis :-) Ville bare dele min opplevelse av svineinfluensaen. :-)
Ladylilla Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 tusen, tusen takk for at du delte dette med meg/oss. Deilig å høre. Selvom jeg regnet med at det var slik det var for de fleste, så var det så godt å høre det likevel. Har nemlig ikke lyst til å ta vaksinen. Jeg har heller ikke noe astma ol. så tror jeg skal holde meg unna.... håper det er riktig valg.......men ikke bestemt meg enda....vi får se
Kristian-Mamma Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Hvordan har du fått påvist svineinfluensaen?
b77h Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 ja, takk for at du fortalte om det! Godt å høre litt beroligende historier. Jeg ønsker heller ikke å ta vaksinen, men er jo innimellom i tvil selvfølgelig. Tips til deg som er syk; drikk masse, masse vann, unngå melkeprodukter og gluten (som kan gi ekstra slim og irritere slimhinnene) og unngå sukker (som virus og bakteriene lever godt av). god bedring :-)
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Høres bra ut at du ikke er værre, men husk at faren er ikke over, svært mange får bakteriell lungebetennelse etter at denne influensaen er på retrett. så ta godt vare på deg selv så det ikke skjer.
gmn Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Godt å høre en med et litt nøkternt syn og erfaring med svineinfluensaen! Med tanke på at det er kvikksølv i vaksina og gud vet hva annen slags dritt så er jeg glad for hvert foster som slipper å få det i seg:) Lykke til videre med barnet
Yo&La+spire Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Det er jo slik det går med de fleste, heldigvis:) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå