beggeto Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 f.eks hvor ofte vasker man ned kjøkken og bad? og andre rom? vegger og tak på soverom? Hvor ofte vaske gardinene? osv.. Kjøpte hus for et år siden, første gang jeg har bodd så lenge på ett sted så jeg vet ikke helt hvor lista bør ligge. hehe.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 hehe, er ikke lett det derre... har bodd her i to år nå, og vakser et og et kjøkkenskap når jeg ser det trengs. På badet vasker jeg ca en gang i uken, tørker støv, vasker toalettet og støvsuger.. Annenhver uke vasker jeg gulvet der inne og skurer hele dusjen... Jeg har et par sommergardiner og et par vintergardiner. Når jeg tar ned sommergardinene, ligger jeg de i skapet. Når jeg da skal henge opp vintergardinene vasker jeg dem i maskinen, og henger dem opp våte.. da blir de strekt når de tørker, er de forsatt litt krøllete når de er tørket stryker jeg dem litt Soverrommene tar jeg når jeg gidder, nå flyttet lille jenta på eget rom, vasket vegger, lister og tak da:) ta det når du har tid, og ser det trengs! det gjør jeg, og ingen har fått støvallergi her
Love my kidz Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Er jo som man selv vil dette da, men mange tar en rundvask en gang i året av vegger og tak og innredninger osv. Gardiner vaskes ved bytte eller en gang i året hvis du bruker de samme. Noen ting man lett glemmer er å vaske sluk, det er viktig å gjøre minst en gang i året. Ventilator og andre vifter er også viktig å huske. Kjøkkenvifta bør man vaske flere ganger i året, fettet der kan være brannfarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå