Gå til innhold

Hvem er vi egentlig her inne? :) Presentasjonsrunde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

33 år og førstegangsmamma til ei jente på ganske nøyaktig 1 år. Gift, og vært det i 10 år. Har studert en god del, men er nå hjemme med barnet. Så får vi se hva fremtiden bringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er ikke så mye her inne,har/er vært mer på mammanett.

Jeg er 25år,vært gift i 2år å har en datter på 18mnd,som var nøye planlagt.:)

Bor i Rogaland,Strand Kommune

Er utdannet hj.pleier,men jobber 60% i bhg. pga min mann jobber skift.

Datteren min er hos dagmamma 80%,å hun har 4barn tilsammen fra alder 13mnd-2år.

Har begynt å sy litt,synger å liker å være med venner:)

Skrevet

Nordlending på 30 år og gift på 3. året. Lillegutt er akkurat fylt et år og begynte i barnehagen for 3 uker siden. Der trives han godt, og jeg har begynt å arbeide igjen. Jeg jobber i det offentlige i en spennende og utfordrende stilling (syns jeg :) ) og trives godt som arbeidende småbarnsmamma.

Vi ønsker oss flere barn, men vi får se om vi lykkes med det. Lillegutt var vanskelig å få til. Vi måtte gjennom full pakke med IVF. Nå fortsetter vi uten prevensjon slik vi har gjort de siste årene, så får vi se om det blir klaff en gang eller om vi må ty til IVF igjen om en stund.

Skrevet

Hei!

Jente på 24 år bosatt i Trondheim, men opprinnelig Nord-Trønder. Jeg har en nydelig sjarmør på ett år, og en fantastisk samboer som jeg har vært sammen med i litt over 3,5 år. Jeg studerer allmennlærer fulltid (over nettet dette siste året,) og har nettopp begynt å jobbe deltid på en kosmetikk/hud og hårpleiebutikk. Sjarmøren går tre dager i uken i barnehage, men vi har søkt om fulltidsplass, siden vi har mye å gjøre. Pappaen er også student, masterstudent på siste året. Til våren er vi forhåpentligvis ferdig utdannet begge to :)

Skrevet

Frk.Frekksen er mitt egentlige navn, jeg er 33 år gammel, bor sør i Rogaland sammen med mannen min og jenta vår som er 15 mnd snart. Ikke veldig aktiv dibber lenger, men trofast på tråd med ella, lykkeli og husmus.

Skrevet

Og jeg er mora til vesla som er 15 måneder. Jeg er heller ikke uberaktiv på Dib lenger. Merker jeg leser mer enn jeg kommenterer for tiden. Vesla har halv plass i barnehagen, og jeg vet ikke helt når jeg skal begynne å jobbe igjen. Er sykepleier, men ser meg strengt tatt etter en helt annen jobb som er lettere å kombinere med det nye livet. Er opprinnelig fra Oslo, men sliter nå på vinterklærne i Troms.

Skrevet

26 år gammel tobarnsmor, sykepleier og bondekone;)

Har ei tulle på straks 4 og en knert på 1 år. Mannen er hjemme med lille knert mens jeg jobber noen prosenter. Storetulla går noen dager i barnehage og er hjemme når jeg har fri.

Har vært ilag med min kjære snart i 10 år. Vi skulle gifte oss i sommer, men en syk knert satte en stopper for det. Nå spørs det om vi tar oss en tur utenlands over jul;)

Skrevet

Jeg er en lykkelig tobarnsmor på 25 år. Min største gutt er 16,5 mnd, og minsten er 3 mnd. Så her er det full rulle:-) Jeg har vært gift i snart 3,5 år og sammen i nærmere 6 år. Bor på sørlandet og jobber egentlig innen innkjøp men har vært i permisjon og sykemeldt i snart 2 år nå, var innom 1 mnd på jobb mellom permisjonene. Har litt lyst på ny jobb, så får se om jeg søker litt rundt når permisjonen nærmer seg slutten.

Mannen min er forresten heeeeelt fantastisk, og jeg er superforelska i han hver dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...