Gå til innhold

Hvem er vi egentlig her inne? :) Presentasjonsrunde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over hit med lille blå den 14.oktober.

Noen kjente nick ser jeg, men mest nye.. Så hadde vært kjekt å sett litt mer av dere, enn bare nicket :)

Starter med meg!

Nordlending på 23 år, førstegangsmamma til verdens vakreste gutt på 1 år og samboer med min kjære gjennom nå 9 år faktisk! <3 Vi var svært unge da vi ble sammen for første gang, men har offisielt vært sammen i 5 nå :D Jeg håper på ring etterhvert! Er student på heltid og har dagmamma/barnepass til lille blå på dagtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er 25 år og kjem frå Sogn og Fjordane. Mamma til 3 herlege trollungar.Jente på 4.5 år,gutt på 2.5 år og gutt på 16 mnd...Er gift på 3. året,med min kjære som eg har vert sammen med i 9 år.

Jobber som hjelpepleier ved sjukeheimen,og stortrivest med da.

Skrevet

26 fra Trøndelag. Mamma til jente på 15 mnd. Vært sammen med samboer i snart 10 år :-)

Jobber som sykepleier.

Skrevet

Jeg er 28 år og gift med pappaen til våre 3 små troll. Vi har vært sammen i 9 år etter en liten pause fra undomsforholdet vårt. Vi gikk i samme klasse på ungdomskolen så vi fant hverandre der;)

Har to jenter på 6,5 og 7,5 år- en på skole og en i barnehagen med lillebror på 18mnd.

Mannen min jobber form og etterm annenhver uke så jeg føler meg litt alenemamma den en uken;)

Ellers jobber jeg i hjemmetjenesten og trives med det;)

Bor i Telemark

Skrevet

Jeg er ei førstegangsmamma, 30 år, til ei tulle på 1 år. Jeg har vært sammen med pappaen hennes i 11,5 år og vi hadde 5 års bryllupsdag nå i høst.

Bor i Vestfold, og har jobben min som assistent i bhg som venter meg når min forlenga permisjon går ut i januar....

Pappaen jobber ute, og er borte i 2 uker av gangen... Så jeg kjenner til følelsen av å føle seg som en alenemor til tider....

Det var meg :)

Skrevet

Sørlending med 22 år på baken, og mamma for første gang;) Min herlige gutt på snart 13 mnd. Har samboer, og vi har vært sammen i 7 år, unge vi og da vi ble sammen. Giftemål osv har vi ingen hast med. Har det vi trenger med vår kjære sønn, nykjøpt hus og jobb..;) Jeg jobber ca 70% til sammen i klesbutikk og innen helsekost-bransjen. Jobber for det emste kun kvelder og helger slik at jeg er hjemme med mini på dagen siden han ikke har bhg-plass. Men håper han kommer inn på nyåret, står på vent;)

Skrevet

Jente på 28 med ei jente på 12mnd. Bor i Oslo og jobber som sykepleier. Har vært sammen med pappaen i snart 6år :)

Skrevet

Amerikanere bosatt i Drammen, 39 år og har to flotte jenter. Eldste er 8 år og går i 3. klasse, minste fylte 1 år 16. oktober. Har vært gift i 10 år nå. Er hjemmeværende mamma nå, men er utdannet dyrepleier. Har lyst å ta en ny utdanning etterhvert, men vet ikke hva det blir.

Er ikke den meste aktive til å skrive, men har vært på Bim og Dib og lest mye (muligens alt) siden jeg ble gravid igjen med minstemann.

Skrevet

Jeg er 28 år, har ei jente på 13 mnd. Bor i Oslo og har vært sammen med pappaen i 9 år. Er barnevernpedagog og begynner i jobb igjen i februar, redusert.

Skrevet

Hei :o)

Eg heiter Ranveig, og er ein 27 år gamal vestlending. Fødd, oppvokst og busett på Sotra (etter eit 3-årig opphald på Voss og eit 3-årig opphald i sør-England). Feira fem års bryllaupsdag for ei drøy veke sidan og har ein gut på 4 år og ei jente som fyller 2 på onsdag.

Eg er heime med dei søte små (eldste går 40% i "vanleg" bhg, og så går vi alle 2-3 dagar i veka i open bhg), jobbar litt helg/kveld. Er utdanna fotograf men er ikkje praktiserande nett no, berre på hobbybasis. Eg er veeeeldig glad i handarbeid, elskar å strikke, hekle og sy. Har akkurat begynt å strikke dyr og figurar til julekrybbe/adventskalender ;-D

Skrevet

østlending, en jente, hjemme med henne. gift med faren.

Skrevet

Vi kommer over hit om noen dager. Lillegutt blir ett år om en drøy uke. Han er vårt første barn og svært etterlengtet. Vi slet en del med å få han og måtte til slutt ha hjelp av UNN.

Jeg er 30 år og min mann er 3 år eldre, Vi er gift på 3. året og har vært sammen i det dobbelte. Jeg har akkurat begynt å jobbe igjen etter permisjonen, og lillegutt har gått en uke i barnehagen, der han ser ut til å trives godt :)

Jeg arbeider i det offentlige i en typisk kontorjobb og lever A4 livet ;)

Skrevet

heihei!

jeg er 19 år, og har en jente som blir 2 år i januar =) jeg er forlovet med barnefar og vi tenker på å bygge hus etterhvert nå! bor for øyeblikket i en leilighet, men ønsket om noe eget er stort ;)

jeg jobber på butikk , deltid, men skal vel snart begynne på skole igjen =) =)

Skrevet

Jeg er 26 år og bor i Steinkjer i Nord-Trøndelag. Har ei jente på 19 mnd og venter mitt andre barn i januar. Er forlovet med barnefar og vi har bygd oss hus sammen. Vært sammen i 11 år nå, og begge barna er planlagt!;)

Jeg er delvis student og jobber også som lærervikar for tiden.

Skrevet

Jeg er o26 år, opprinnelig fra Oslo, men bor nå i Akershus m min kjære (kjøpte eget hus og flyttet ut "på landet" nå i høst!). Vi har vært sammen i 9,5 år, og gifta oss endelig ifjor sommer. Så jeg var gravid brud m stor mage, kall det gjerne hvit elefant hehe!

Jeg har en bachelorgrad i realfag fra blindern (miljøvitenskap), og planen var i utgangspunktet å fortsette til master, men motivasjonen dabbet av, så jeg begynte å jobbe i stedet. Jobber nå som assistent/ hjelpelærer på en videregående skole, og trives kjempegodt m d!

Flisa har akkurat fylt 1 år, og pappan har nå 8 uker pappaperm og koser seg hjemme. Jeg må si at det er deilig å være tilbake i jobb- trengte litt avveksling og ny input, samtidig som jeg gleder meg stort til å nyte herrens late permisjonsdager igjen (uten lønn riktignok), fra slutten av november og ut januar. Synes hun er for liten til barnehage enda, så velger å holde henne hjemme litt til. Mulig det blir deltidsplass i bhg iløpet av vintern/ våren, men ikke helt bestemt oss enda=)

Skrevet

Er 27 år, bor i Oslo sammen med sambo og sønnen vår på snart 20mnd. Er på siste innkjøringsfase av masteroppgaven (som jeg nå har brukt aaaalt for lang tid på;) Det kom jo plutselig "en liten gledelig overraskelse" midt opp i all skrivingen;) Ferdig om et par måneder - og da skal det bli deilig å legge fra seg studeringen og komme seg ut i jobb:)

Var hjemme med sønnen vår til han var 18mnd - en herlig tid, som jeg savner litt - men samtidig er det godt å se hvor stor og flink gutt han er blitt etter han begynte i barnehage:)

Skrevet

Hei! Jeg er gammel ringrev her inne på disse sidene, både på bli gravid, barnimagen og senest nå på dinbaby. Kom over hit til småtroll 1 - 2 år den 11. november i fjor, og skal altså snart forlate dere til fordel for neste etappe, nemlig 2 - 3 år. Det blir litt rart!

Synes tiden har gått enormt fort siden vi fikk vår skjønne lille jente for snart 2 år siden :)

For øvrig er jeg Tromsøværing, gift og jeg og mannen min har også en gutt på 6 år, som akkurat er begynt på skolen. Jobber 70% og har 100% barnehageplass til snuppa. Har full rulle på hjemmebane, men trives stort sett veldig godt med tilværelsen.

Skrevet

Jeg er 30 aar og gift. Vi holder til i midtoesten saa mine to stoerste barn som bare er 3 og 4 aar gaar paa skole , mens mini paa 15 mnd er hjemme med meg. Har forresten 3 gutter.

Vi har bodd her i 2, 5 aar naa og lever vel ganske annerledes enn i Nnorge, men stortrives her. Det samme gjoer barna.

Skrevet

Førstegangsmamma til verdens herligste lille gutt som nå har blitt 20 mnd (igår). Har vært sammen med samboer i 5 år, han har to barn fra før, så ble kjapt en stor familie.

Var hjemme med lillemann i 1,5 år, storkoste meg. Begynte å jobbe igjen i august og han begynte i barnehagen - der elsker han å være.

Vi bor i Vestfold.

Skrevet

Jeg er 33 år :-) Ble mamma sent, da jeg fant mannen sent og siden han hadde to fra før som da var 2 og 4 år, ventet vi en stund før vi laget et barn sammen.

Skrevet

29 år, og gift på andre året. Vi har en fantastisk liten skatt på ca ett år. For øyeblikket er jeg hjemme med gutten vår og koser meg:-) Vi bor i Oslo.

Skrevet

29 år gammel far med en 19mnd sønn. Var hjemme med sønn og mor første 15mnd, men nå flyttet tilbake til Bergen for å jobbe. Mor går på skole på stord og den lille har begynt i barnehage. Pendler når og så mye jeg kan.

Skrevet

Velkommen hit!

Jeg er 32 år og bor i Oslo. Har to gutter, den eldste er 18 mnd og yngste 2,5 mnd (så jeg kikker både innom her og småtroll 0-1).

Er samboer. Forlovet, skal gifte oss til sommeren.

Jobber til vanlig som sykepleier, men er i fødselspermisjon nå da (for andre året på rad... :) )

Skrevet

Jeg er 22 år og bor litt utenfor Bergen. Er gift med verdens beste mann, har vært det i litt over 1 år nå.. Har to skjønne små sammen, en gutt på 21 mnd,og en jente på 6 mnd! Har lyst å begynne å studere om noen år, men mannen jobber på båt nå så jeg vil vente til de er blitt litt større! :)

Skrevet

Jente på 28 år. Bor rett utenfor Bergen. Gift i 2 1/2 år. vært sammen i 9..Har ei lita jente å 1 år og vi venter et nytt lite vidunder i april/mai.

Jobber innen helsevesenet og stortrives. Snuppelupp har nettopp begynt i bhg og jeg trives med jobben og skal jo snart ut igjen i ny perm :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...