Gå til innhold

Hvem er vi egentlig her inne? :) Presentasjonsrunde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over hit med lille blå den 14.oktober.

Noen kjente nick ser jeg, men mest nye.. Så hadde vært kjekt å sett litt mer av dere, enn bare nicket :)

Starter med meg!

Nordlending på 23 år, førstegangsmamma til verdens vakreste gutt på 1 år og samboer med min kjære gjennom nå 9 år faktisk! <3 Vi var svært unge da vi ble sammen for første gang, men har offisielt vært sammen i 5 nå :D Jeg håper på ring etterhvert! Er student på heltid og har dagmamma/barnepass til lille blå på dagtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er 25 år og kjem frå Sogn og Fjordane. Mamma til 3 herlege trollungar.Jente på 4.5 år,gutt på 2.5 år og gutt på 16 mnd...Er gift på 3. året,med min kjære som eg har vert sammen med i 9 år.

Jobber som hjelpepleier ved sjukeheimen,og stortrivest med da.

Skrevet

26 fra Trøndelag. Mamma til jente på 15 mnd. Vært sammen med samboer i snart 10 år :-)

Jobber som sykepleier.

Skrevet

Jeg er 28 år og gift med pappaen til våre 3 små troll. Vi har vært sammen i 9 år etter en liten pause fra undomsforholdet vårt. Vi gikk i samme klasse på ungdomskolen så vi fant hverandre der;)

Har to jenter på 6,5 og 7,5 år- en på skole og en i barnehagen med lillebror på 18mnd.

Mannen min jobber form og etterm annenhver uke så jeg føler meg litt alenemamma den en uken;)

Ellers jobber jeg i hjemmetjenesten og trives med det;)

Bor i Telemark

Skrevet

Jeg er ei førstegangsmamma, 30 år, til ei tulle på 1 år. Jeg har vært sammen med pappaen hennes i 11,5 år og vi hadde 5 års bryllupsdag nå i høst.

Bor i Vestfold, og har jobben min som assistent i bhg som venter meg når min forlenga permisjon går ut i januar....

Pappaen jobber ute, og er borte i 2 uker av gangen... Så jeg kjenner til følelsen av å føle seg som en alenemor til tider....

Det var meg :)

Skrevet