mawin Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Ønsker å bli kjent med flere i området her.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 er fra tuppebyen jeg også :-)
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Så bra da, at det er en til her :-) Men hvor kommer Mawin fra da?
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 dytter litt på denne tråden jeg :-)
mawin Skrevet 2. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2009 Jeg bor i Hole:) Noen som har lyst å treffes en dag?
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Det hadde vært kos, nevne en dag, så kan vi jo se om det passer for alle fra tuppebyn/ hønefoss også :-)) Så kan vi jo diskutere sted senere :-))
Gulosten™ Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Hele familien bor i Hønis, og mamman min bor i Hole Må bare vinke til dere. Hihi.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Vinker tilbake, er du på disse kanter, så kan du jo henge deg på :-)
Gulosten™ Skrevet 2. november 2009 #11 Skrevet 2. november 2009 Er ikke oppover så ofte og helst i helgene når folk har tid til å treffe meg... Hehe.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 hadde vært koselig å møtes :-) jeg jobber da på dagtid.. dere da ???
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 dytter denne litt ja :-)
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 Jeg går sykmeldt så for meg er det samme når vi møtes, kan godt treffes på natten også vi, Sliter med å få soven nå for tiden :-))
1+2=3jenter Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Bor i Hønefoss, går hjemme med 1år gamle tvillinger:-)
mawin Skrevet 4. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 4. november 2009 Jeg har kun fri 1 dag iuken, men vi kan jo treffes på ettermidagen ? Noen dager som passer bedre enn andre for dere? tirsdager passer absolutt ikke her siden jeg da er på skole.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 4. november 2009 #17 Skrevet 4. november 2009 Da bestemmer vi da mawin at vi kan vi utelukke tirsdag, glemte at mannen jobber på tirsdager ( Ja jeg er skikkelig surrehue) :-) Men hva med 1+2=3jenter, Endelig Mor til2:-)kanskje 3.., MiMa09? Hva passer for dere? Har dere mulighet for å komme dere ut av huset en ettermidag uten barn? Er jo litt godt å bare være seg selv også :-))
1+2=3jenter Skrevet 4. november 2009 #18 Skrevet 4. november 2009 Kan ikke tirsdager, og jobber en del torsdagskvelder(jobber noen andre kvelder også, så må bare se fra uke til uke), ellers passer det best fra ca 19, så er hverfall de minste i seng...
MiMa09 Skrevet 4. november 2009 #19 Skrevet 4. november 2009 Jeg er hjemme i perimsjon nå, så jeg kan når som helst. På dagtid med mini, på kveldstid uten, og samme når, sambo legger han like greit som meg...
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 5. november 2009 #20 Skrevet 5. november 2009 Skal vi da ta en onsdag da? Kl.1930? Ser jo ut som om det passer best. :-) Men møtested da?
1+2=3jenter Skrevet 5. november 2009 #21 Skrevet 5. november 2009 Supert for meg. Kan på dagtid med unger og da.. Clint?
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 5. november 2009 #22 Skrevet 5. november 2009 Clint er fint :-) Helt topp for meg :-)
mawin Skrevet 5. november 2009 Forfatter #23 Skrevet 5. november 2009 Onsdag passer greit for meg, clint er helt ok å være på. Neste onsdag eller skal vi vente 2 uker?
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 5. november 2009 #24 Skrevet 5. november 2009 Neste onsdag er ok for meg. Dere da?
1+2=3jenter Skrevet 5. november 2009 #25 Skrevet 5. november 2009 Onsdag førstkommende er fint for meg og. Om 2 uker jobber jeg antakelig onsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå