Gå til innhold

Noen fra Hole/Ringerike her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuppebyn :-)

Skrevet

er fra tuppebyen jeg også :-)

Skrevet

Så bra da, at det er en til her :-) Men hvor kommer Mawin fra da?

Skrevet

dytter litt på denne tråden jeg :-)

Skrevet

Jeg bor i Hole:)

 

 

Noen som har lyst å treffes en dag?

Skrevet

Det hadde vært kos, nevne en dag, så kan vi jo se om det passer for alle fra tuppebyn/ hønefoss også :-))

 

Så kan vi jo diskutere sted senere :-))

Skrevet

Hele familien bor i Hønis, og mamman min bor i Hole :) Må bare vinke til dere. Hihi.

Skrevet

Vinker tilbake, er du på disse kanter, så kan du jo henge deg på :-)

 

 

 

 

Skrevet

Er ikke oppover så ofte og helst i helgene når folk har tid til å treffe meg... Hehe.

Skrevet

hadde vært koselig å møtes :-) jeg jobber da på dagtid.. dere da ???

Skrevet

dytter denne litt ja :-)

Skrevet

Jeg går sykmeldt så for meg er det samme når vi møtes, kan godt treffes på natten også vi, Sliter med å få soven nå for tiden :-))

Skrevet

Bor i Hønefoss, går hjemme med 1år gamle tvillinger:-)

 

Skrevet

Jeg har kun fri 1 dag iuken, men vi kan jo treffes på ettermidagen ?

 

Noen dager som passer bedre enn andre for dere?

 

tirsdager passer absolutt ikke her siden jeg da er på skole.

Skrevet

Da bestemmer vi da mawin at vi kan vi utelukke tirsdag, glemte at mannen jobber på tirsdager

( Ja jeg er skikkelig surrehue) :-)

 

Men hva med 1+2=3jenter, Endelig Mor til2:-)kanskje 3.., MiMa09? Hva passer for dere? Har dere mulighet for å komme dere ut av huset en ettermidag uten barn?

 

Er jo litt godt å bare være seg selv også :-))

 

Skrevet

Kan ikke tirsdager, og jobber en del torsdagskvelder(jobber noen andre kvelder også, så må bare se fra uke til uke), ellers passer det best fra ca 19, så er hverfall de minste i seng...

Skrevet

Jeg er hjemme i perimsjon nå, så jeg kan når som helst. På dagtid med mini, på kveldstid uten, og samme når, sambo legger han like greit som meg... :D

Skrevet

Skal vi da ta en onsdag da? Kl.1930? Ser jo ut som om det passer best. :-)

Men møtested da?

Skrevet

Supert for meg. Kan på dagtid med unger og da..

Clint?

Skrevet

Clint er fint :-)

Helt topp for meg :-)

Skrevet

Onsdag passer greit for meg, clint er helt ok å være på.

Neste onsdag eller skal vi vente 2 uker?

Skrevet

Neste onsdag er ok for meg. Dere da?

Skrevet

Onsdag førstkommende er fint for meg og. Om 2 uker jobber jeg antakelig onsdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...