Gå til innhold

April: Lever denne klubben ennå ?


*** GODIS ***

Anbefalte innlegg

Skal si dere er iherdige. Noen har vel fått flere barn etterhvert. Var tidligere her mye å leste, men skrev skjelden noe.

 

Har skiftet nik noen ganger, men var GODIS opprinnelig.

 

Lise er blitt en frisk og oppegående jente. Rundt påsketider kom hun hjem fra bhg og forlangte å få av støttehjula på sykkelen. Prøvde å overtale henne men dere vet jo hvordan 4-åringer er. Jommen sa jeg smør, jenta sykla som hun aldrig hadde gjort annet. Var litt stolt da....

 

Desverre har Lise fått samme type epilepsi som storesøstra og den ene halvsøstra, men det går normalt over etter 2-3 år på medisiner. Vi merker svert lite til det nå. Men det er jo litt styr med daglig medisinereing da.

 

Lise har noe problemer med å holde seg tørr om natta, har mistanke om at det har noe med epilepsien å gjøre, men er ikke sikker. Er det noen andre om har samme problemet ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellooo!!

Her er det liv, men merkbart mindre. Jeg er jo hjemme med nr 2 for tiden (gutt denne gangen *peke på nick*) og er vel mer aktiv enn mange, men det er litt sirup for tiden. Alltid kjekt å se gamle travere da!

Ikke kjent med nattevåthet her (har hatt 2 uhell på natta tror jeg, det kan knapt kalles regelmessig), men syns godis var koseligere enn fru venneløs, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å få tilbakemelding.

Nicket er lit pur F i en ellers noe stressende og ikke så fornøyelig hverdag. Syns litt synd på meg selv og da, men det er greit å kunne kople litt av med litt humor og ironi.

 

Lise skal foresten på sykehuset til uka for å ta MR. Da må hun ha narkose. Det er visst en rutine i forbindelse med epilepsien og de venter ikke å se noe unormalt. Heldigvis. Det går jo ikke ann å se noe på henne. Så skal hun til SSE for å få registrert EEG i slutten av mnd. Det er fordi vi ikke kan se anfallene hennes, men tidligere EEG har vist at de er der allikevel.

Det rare er at storesøster og en enda større halvsøster hadde akkurat det samme. De ble helt friske etter 2-3 år på samme medisiner som Lise bruker. De har tatt noen prøver sist hun var på SSE for å se om det skulle ligge noe i genene. Det kan jo være greit å vite.

 

Kan hende at jeg er innom å skriver litt oftere enn i "gamle dager" en tid fremover, da jeg er sykemeldt. Må ha noe å hygge meg med jeg også. Det er så få som er hjemme på denne tiden av dagen så dagene kan bli litt lange av og til.

 

Forøvrig ha en hyggelig helg alle sammen som leser dette.

 

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev et svar til deg under Yaddaline for noen dager siden, men det er visst ikke kommet med her :-S

Koselig å seg deg her oftere. Vi som er i permisjon er jo er titt og ofte, og trenger kanskje litt drahjelp her inne nå :-D. Kjempekos!

Lykket til med MR'n i morgen. det går sikkert fint, både med narkosen og med MR resultatene. får dere de i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke svarene før om noen dager. men jeg regner ikke med at det er noe problem. Ren rutineundersøkelse. Noen friskere jente finnes ikke. Narkosen gikk bra og hun våknet raskt opp igjen etterpå. Var litt ør til å begynne med men når hun fikk tilbud om IS var allt iorden. Etter litt mat kunne hun reise hjem.

Det var pappan som var med henne. Jeg kunne ikke på grunn av noen sure møter på jobben både i går og i dag.

Får håpe jeg kan være med henne til SSE i slutten av mnd.

 

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...