Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Hvor gamle var dere da dere begynte, og hvorfor? Hva tenker dere når dere hører mennesker som ser ned på røykere?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Jeg var vel 16-17 da jeg oppdaget at jeg var avhengig. Den gangen var det 16 årsgrense på å kjøpe. Så jeg har røkt en stund. Jeg driter egentlig i hva andre mener om slikt:) Men vet jo at livet mitt hadde bedret seg på mange måter om jeg sluttet. Men dette er mine egne tanker, og faktisk ikke påvirkning av antirøykere. Ingenting som virker mindre enn slike hysteriske antirøykere, og deres uttalelser.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg har røyket siden jeg var 13-14 år. Er nå i begynnelsen av 30 åra. Er det virkelig noen som ser ned på røykere???? Hvorfor det??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 jeg begynte da jeg var 14 , er nå 22 jeg bryr meg fint lite om de som ser ned på meg
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Begynte når jeg var 12 år. Begynte fordi vi bare skulle prøve å se hvordan det var, så fortsatte jeg. Hva andre mener om røyking bryr jeg meg lite om. Det finns verre mennesker enn meg der ute.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Begynte da jeg var 13 for å ha en unnskyldning til å henge på røykehjørnet. Der sto det nemlig en gutt jeg var forelsket i. Han viste seg å være en dust, men jeg har fortsatt å røyke. The things we do for love.. Ser vel litt ned på røykere jeg også, både meg selv og andre. Tenker det må da mangle oss noe som ikke greier å slutte når alle andre greier det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå