Jenny-penny Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Mistet litt motivasjonen på hverdagsmiddager nå, og går i samma oppskrifts-sporet uke etter uke! Trenger inspirasjon:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 deilig hjemmelaget suppe og nybakt brød- kjøttgryte med sjampinjong og ris til.
Jenny-penny Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 Supert! men er skikkelig Toro-husmor og trenger oppskfifter;)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 jeg liker best svinekjøtt, men storfe går også bra. jeg skjærer svinekjøtt i små biter, bryner de i stekepanna,koker dem så i vann i 1-2 timer, alt ettersom hvor møre du vil ha de, smak deg frem. ha litt salt og pepper i vannet. ha kjøttbitene oppi en kjele, hell over matfløte og litt melk. og ha oppi hva du liker av grønnsaker, jeg har paprika, minimais og sjampinjong. smak deg frem med salt og pepper.
Loyloy Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift21409.asp ps: smaker ekstra godt med sprøstekte baconterninger til
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 skjær gulrøtter, selleri, purre, kålrabbi, poteter (eventuelt andre grønnsaker du liker), ha oppi vann og buljongterning. Står på buljongterningspakka hvor mye vann du trenger til en buljongterning, smak av med salt og pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå