Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Tar dere kontakt med legevakten med en gang eller ser dere det ann i disse svineinfluensa tider? Jenta mi har vært forskjølet en god stund og i kveld fikk hun 39 i feber. Se det ann eller ta kontakt med lege med en gang??
Mille** Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Dette lurer jeg også på. Men sjansen for at det bare er en forkjølelse er stor hvis ikke svineinfluensaen har kommet for fullt der du bor. Lurer på at snupp brygger på en feber, og jeg er egentlig veldig usikker på hva jeg gjør da? Ringer sikkert fastlegen i morgen, i så fall. Selv om hun nok bare er forkjølet. Greit å ha ringt å konferert, tenker jeg. )
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Ja, jeg tenker som deg Sina. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite nå i disse svineinfluensa tider. Greit å ha ringt og konferert i det minste, men vil ikke virke som en hysterisk forelder heller. Det er påvist endel svineinfluensa her vi bor, men vi har ikke vært i kontakt med noen som er syke. Nå har jeg iallefal gitt henne paracet og lagt henne, så får jeg se det ann i løpet av natten og morningen i morgen. Er jo sikkert bare en vanlig forskjølelse med feber.Men allikevel, man vet aldri ;0) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå