Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 De gamle vennene mine er borte, noen har flytta, noen har bare sluttet å ta kontakt, og en orket jeg ikke ha kontakt med lenger. Det er vanskelig å finne nye synes jeg. Hvordan får man nye venner i voksen alder egentlig?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Man går dit voksne folk er. Melder seg inn i et idrettslag, en forening el. Og så blir man kjent med folk som igjen kjenner folk og så begynner snøballen å rulle
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg har bare venner som har barn som er like gamle som ungene mine. Møtes på barselgrupper og i barnehage o.l.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Hvor er du fra? Trenger og venner.. Og vet heller ikke hvordan jeg skal få det..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Som jeg lærer elevene mine: Finn en enn som liker det samme som deg! Oppsøk turforeningen, gå på dansekurs, lær et språk, start en lesesirkel (med oppslag på bibliotekket), bli med i et kor, bli bedre kjent med noen du allerede kjenner litt, som svigerinner for eksempel... Mulighetene er uendelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå