Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ellinor ruller fra rygg til mage i rekordfart. Strever litt med å rulle tilbake men får det til. Sitter som en prest på fanget og i høy stol.(ikke lenge av gangen) Ikke noen reser på å stå, men setter bena under seg. Får bare mm, men har startet med smaksprøver på grøt nå da hun er mer våken på natta. Spiser 3 ganger fra 19.00 til 07.00. Hun er en stor jente på 9 kg og er 71 lang. Sover en lang soving på ca 3,5t på dagtid samt en dupp på ca 1t. Ingen ting i vei med fordøyelsen:-) Sikkert 3 avføringsbleier hver dag. Legger seg i 19 tida uten de store protester. Veldig glad i storebror. babler og ler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente er 6 mnd nå da, men tenkte jeg kunne svare :) Min jente ruller også i rekordfart fra rygg til mage, men har overhodet ikke lyst og ligge på rygg! Hun elsker å bare ligge å leke på magen på gulvet. Hun her ble fullammet til hun var 4 mnd, da hadde hun ikke tid mer og lå seg i bro med puppen. Fikk da mme i tilegg til mm... Ammer nå kun om morgenen, hun vil ikke ha mer :P pumper meg om kvelden og gir henne den melken i grøten på formiddagen dagen etter. Hun får melk når vi står opp i 8 tiden, grøt i 11-12 tiden, melk i 13-14 tiden og gjerne en fruktmos i 16 tiden, hun vil ikke ha middag enda, så venter med det litt :) grøt ca 17.30 og mme hvis hun vil ha før hun legger seg 18.30. Innimellom sover hun 2 lange lurer på ca 2 timer og gjerne 1 time om ettermiddagen, spørs litt :) sover i et strekk til 08 om morgenen uten mat! og det er deilig:):) Hun her også liker storebror veldig godt, ler bare han ser på henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...