Gå til innhold

Dere som er livredd for å ta vaksina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere ibux? Lest bivirkningene man KAN få av den? Eller av andre reseptfrie medikamenter? Vedder på mange aldri har lest pakningsvedlegget til ibux og paracet, men allikevel gir det til barna sine straks de har temp over 38 grader. Men influensavaksine, det er farlig det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paracet og Ibux er da meget godt dokumenterte legemidler, HI.

Hovmod står for fall, skal jeg si deg!

Skrevet

Enig med 19.47, det er gode dokumentasjoner på bruk av ibux og paracet. Jeg vet hvordan jeg reagerer på dem, siden jeg tar de i bøtter og spann hver eneste dag.

Jeg gir IKKE ungene smertestillende og febernedsettene ved 38 i temp, det skal mer til enn som så!

Skrevet

Jeg gir ikke sønnen min paracet før feber stiger opp mot 40. Fikk beskjed av legen, og holder meg til det.

Skrevet

Nei, jeg har ikke rørt èn eneste slik tablett på snart 5 år. Jenta mi på 2 har aldri fått paracet eller andre tabletter(har knapt hatt feber, aldri over 38 heller)

Jeg er ikke redd, men skeptisk, og siden jeg ikke er av typen som tyller i meg medikamenter sånn uten videre, så har jeg heller ikke vurdert svineinfluensavaksinen. Er absolutt ikke anti-vaksine eller tabletter, men er imot å ta det uten at det virkelig er behov. Må jeg ikke, så lar jeg være. JEG føler ikke behov for svine-vaksine, eller smertestillende når jeg har vondt noe sted, men det har ingenting med redsel å gjøre.

Skrevet

Trodde dette var en seriøs trå jeg.. som kunne fortalt at vaksinen ikke er farlig e.l. men den gang nei.

Jeg tåler ikke Ibux, så.. hva gjør jeg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...