Gå til innhold

koster det mye å "flytte på en vegg"?


:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

 

altså jeg tror det er en relativt vanlig gipsvegg (uten at jeg kan noe som helst om vegger)

 

og den er ikke så stor/lang heller. kanskje 2 meter.

 

altså rive den ned og sette den opp igjen 1 meter lenger bort... hehe.

 

jeg vet at det sikkert er mange faktorer som spiller inn. men noen som aner sånn ca? (for jeg har ingen anelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir sikkert ikke stort. Riv den selv, men sørg for at du vet om den bærer eller ikke. Gips er billig. Blir ikke stort i materialer heller. Noen stendere og skruer skulle holde. Er det strømuttak i veggen, blir det dyrere. Om taket og gulvet må legges om enda dyrere. Jeg tipper ett par tusen til materialer og like mye til en snill snekker du kjenner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke hvor mye, men husk at du mest sannsynlig må ha nytt gulv og nytt tak også da i ihvertfall det ene rommet... så du må beregner noen 10.000,- vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på å gjøre i nyhuset vårt. Regner med taket blir ødelagt og gulvet også. Men selve veggen koster sikkert ikke all verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000- er slettes ikke ille.

 

om jeg får lån, og får huset, så kan jeg gjøre om kottet (som det er stort vindu på) til soverom. og da har jeg plutselig plass til en baby :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på ett godt råd fra meg. Får du huset, så bo det inn før du tyr til ombygninger. Plutselig ser du andre løsninger enn det du hadde tenkt deg. Det hadde vært veldig hyggelig om du fikk huset, så krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg skal ikke gjøre noen ting, før jeg er ferdig på skolen og drar til danmark :) så det er jo 3 år til minst.

 

men jeg vil sååå enormt mye ha det huset!

 

håper bare noen vil gi meg lån! men tviler i grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...