søte lille:) Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Skulle man ikke gjøre noe spessielt når det var fullmåne?Vise magen kl 12 eller noe sånt?hehe..Må jo prøve selvom termin er om 18 dager...
Gjest Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg spurte jordmødre på UNN om det er sammenheng mellom fødsler og fullmåne, og de sa at månen hadde liten innvirkning på fødsel. Og det kunne vi klart se på oversikten over fødslene (de hadde tavle over fødsler og når det var fullmåne), det var faktisk veldig mange dager med fullmåne der det ikke var noen fødsler.
Sistah*G07*J09* Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 aner ikke om noe "rituale" som skal gjøres under fullmåne. Men mener å ha hørt at det er de to dagene før og de to dagene etter fullmåne at fulmånen har effekt på evt. fødsel. Så bare å vente å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå