Gå til innhold

Gleder meg til "Jul i Svingen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sett Linus i svingen sammen med 4- åringen og hun digger det. Akkurat nå spionerer hun på sin bror, og oss andre. Dessuten likte jeg Jul i Svingen sist det gikk også. Morsomt kontrast til prektig julebarne-tv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg også. Men, synes nrk er flinke til å sende julebarne-tv. Jul i Blåfjell var også fint. Skjønner ikke hvorfor noen klager på Linus i Svingen som at det skulle vært upedagogisk barne-tv.

Skrevet

Da er vi to :)

Har også sett det med barna idag. Veldig koselig...

Skrevet

her digger vi også linus i svingen

den fremtidige sønnen skal hete nure;-)

Skrevet

daniel..jeg visste jeg digget deg! ;p

Skrevet

psst..er du med i gruppa? :o

Skrevet

hmm noen grunn til at det kun er "kranglere" som har svart? =)

Skrevet

Blir plutselig en dag... :) Er litt beskjeden av meg.

Skrevet

Vet ikke? Kanskje resten vil ha Amalies Jul i stedet?

Skrevet

sikkert ikke

resten av skravle er rystet over språkbruken i linus, dessuten er de travelt opptatt med å planlegge julebaksten i disse dager.,..hvis de overlever h1n1 da

Skrevet

:D bli medlem når dere har lyst. :D

Skrevet

Da ble jeg medlem av gruppa på FB!

Skrevet

Jeg gleder meg også :)

Skrevet

Har bestilt plata til Jul i Svingen på cdon.com nå. Svingensangen er med der også. Så da er vi i rute til jul. :)

Skrevet

Jeg må nok svelge kamelen min fra sist Jul i svingen var. Jeg tror det blir bra. Jeg føler likevel det er tv som krever en voksen som kan svare barna på spørsmål underveis. Her ble det kraftige reaksjoner på at ungene slo hverandre i dag. Spioneringen slo derimot an for fullt! Jeg føler blåfjell favner om en større aldersgruppe, men at dette er artigere. Jeg kommer nok til å følge litt ekstra med slik at ting kan forklares skikkelig. (Vil helst unngå at treåringen går i skuffene etter kniverer hvis hun skal leke redd, ei heller at all språkbruken trenger å kopieres...)

Skrevet

Jeg gleder meg ikke over det! Er skikkelig skuffa egentlig.

Jeg liker å se adventsbarnetv sammen med barna mine.

I år slår det ikke ann hos hverken meg eller barna.

Vi får vell heller finne på noe annet sammen!

Å skru på tv`en blir bare å lage bakgrunnstøy.

Ser heller frem til julemorgen. Håper den bringer oss mer julestemning!

Skrevet

Da får du vel tak i en dvd med noe koselig på. De selger vel alle de gamle. Sist var jeg skikkelig negativ, men det har snudd gitt...

Skrevet

Vi har aldri sett jul i svingen før, men 3 åringen gleder seg til Linus i svingen. Regner derfor med at jul i svingen blir veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...