Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Miele. Pris 990,- på tilbud. En super støvsuger.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 En liten blå en fra Coop obs, husker ikke merke, mulig det var Hugin.. Kostet 299 for 3år siden.. Den suger litt dårlig nå. Og den passer ikke for de med stort hus og masse flater, men den passet bra i hybelen jeg bodde i før.. Nå bor jeg i hus, og har sentral støvsuger. Jeg skal aldri ha noe annet igjen om det er ikke er 100% nødvending.. Jeg har støvallergi, og med sentralstøvsugeren slipper ejg at støvpartikler kommer ut igjen.. Som dem gjør med en vanlig støvsuger.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Dyson, er en helt super støvsuger. Vi har nå en annen type med tepperens, men neste gang blir det Dyson igjen. Svigermor fikk den gamle Dysonen. De er uten pose, med en beholder en tømmer, og de varer i årevis, og suger kjempe bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå