Gå til innhold

Ja, det er bare å si:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg IKKE flere barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for opplysningen.

Jeg ønsker å si: Jeg tror jeg skal hente meg et glass vann. Jeg er nemlig litt tørst.

Skrevet

hehe..Jeg skal spise en 200 grams sjokolade! Og deler ikke med noen! HA!

Skrevet

Tja....jeg for min del, er litt fysen på noe. Sitter og lurer litt på om jeg ikke skal se om jeg har noe godt i kjøleskapet.

Gjest sug lut
Skrevet

Ikke jeg heller. Men barnebarn kan jo bli trivelig.

Skrevet

eller en røyk utenfor..Det høres deilig ut om jeg skal si det selv..

Skrevet

Jeg tror jeg vil ha enda et barn, men jeg vil vente minst sju år.

Skrevet

Jeg har et barn nå, og ønsker meg en til. Men må nok finne meg en mann først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...