Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Takk for opplysningen. Jeg ønsker å si: Jeg tror jeg skal hente meg et glass vann. Jeg er nemlig litt tørst.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 hehe..Jeg skal spise en 200 grams sjokolade! Og deler ikke med noen! HA!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Tja....jeg for min del, er litt fysen på noe. Sitter og lurer litt på om jeg ikke skal se om jeg har noe godt i kjøleskapet.
Gjest sug lut Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Ikke jeg heller. Men barnebarn kan jo bli trivelig.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 eller en røyk utenfor..Det høres deilig ut om jeg skal si det selv..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Jeg tror jeg vil ha enda et barn, men jeg vil vente minst sju år.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Jeg har et barn nå, og ønsker meg en til. Men må nok finne meg en mann først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå