Gå til innhold

full måne i natt, håper på føde effekt.


odavi

Anbefalte innlegg

rart hvordan en blir når termin kommer og ingenting skjer.

man føler seg litt lurt :)

min termin er i morgen og jeg tror ikke noe skjer i natt.

men håpet er der forde, litt irriterende.

 

sender ut fødestøv til alle som har termin i disse dager.

 

spennende å høre når dere går inn i fødsel.

 

skjelden en går å håper på å få vondt. men så får vi virkelig en stor gave etter alt vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønne ka du snakke om ja.. Har termin sjøl imorra (2nov), å vente ihærdi på nurke som snart skal melde sin ankomst...

Vaske hus, går i trappe, har sex, spis sterk mat, bringebærte, massere hender og føtter- vel, ALLE kjærringråd.. men ingenting skjer....

Eg håpe faktisk kvær kveld eg legg meg at eg ikkje skal få sove- men at det skal skje nåkka... Men enda ingenting! :/

 

Kansje inatt? ;)

 

Lykke til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Odavi =)

Ja termin nærmer seg veldig her og.. Jeg var godtruende å håpte på å få i oktober jeg da..men det er jo UMULIG no..hihi

Skjønner du føler deg litt lurt, jeg kommer til å bli Så skuffa om det ikke har skjedd noe før termin..sitter bare å venter...umulig å la vær nå!Er jo så nære før at livene våres forandres! Vi er førstegangs foreldre.såå... dette kommer til å bli annerledes og gøy=))))

 

Hm...Fullmåne inatt? kanskje det er det som må til, jeg merker mye liv her ikveld..men søren og jeg har ikke noe vondt! Gi meg smerter! gleder meg nesten til det jeg å ;p

 

Lykke til i natt, krysser fingrer og tær ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...